Smule Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har mattetentamen i morgen og jeg lurte på hva som er viktig å ha med seg. Alle ikke-kommuniserende hjelpemidler er lov. Jeg tror jeg tar med meg matteboken min, en regelbok og kanskje fasiter fra gamle eksamener? Er det noe annet nyttig du tror jeg trenger? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Kalkulator og andre ting du finner i penalet er også svært relevant, men det regner jeg med du har kontroll på Om du tar med det overnevnte + matteprøvene fra tideligere i år så bør du ha det meste. Du får ikke tid til å lese igjennom et trillebår med stoff uansett 1 Lenke til kommentar
Smule Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Kalkulator og andre ting du finner i penalet er også svært relevant, men det regner jeg med du har kontroll på Om du tar med det overnevnte + matteprøvene fra tideligere i år så bør du ha det meste. Du får ikke tid til å lese igjennom et trillebår med stoff uansett Tusen takk for svar! Nå vet jeg ihvertfall at jeg har kontroll på utstyret, det eneste jeg trenger er mer kunnskap! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Kalkulator, linjal, formelsamling. Evt andre redskaper dere har brukt i pensum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå