AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg er såå forelsket i en gutt, og jeg er så usikker på om han liker meg eller ikke... Han så egentlig ganske ofte på meg, og da smilte han litt?? han ble ganske stille når vi var nær hverandre, og det var alltid jeg som snakket. Og så lurer jeg på hvordan jeg skal vise ham at jeg liker ham? Han er liksom en av de "populære" og det er jo ikke jeg... ❤️ Blir kjempeglad om noen svarer ❤️ Anonymous poster hash: bfd30...4ad Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Gi han blikk uten å stirre, hvis blikkene deres møtes kan du holde det litt og smile sjenert, så se bort. Flørt litt enkelt og ta på ham hvis dere er nærme hverandre. Hilsen Nikolai Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Det er vanskelig for oss å si om han liker deg. Er du pen, så gjør han kanskje det. For å få fart på sakene kan du for eksempel spørre om han vil gå og spise en is eller om han vil komme hjem til deg og se film en kveld. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Populær og sjenert gutt? Akkurat som meg da jeg var 15. I så fall kan jeg si at jo mer interessert han er i ei jente, desto vanskeligere er det for ham å si noe. Gode odds for deg, altså. Hva kan du gjøre? Det forventes jo at gutter skal ta initiativ til slik kontakt, men når gutten er sjenert er det bare de vågale jentene som når frem. Du må våge å ta initiativ, ta sjansen på å dumme deg ut. Du risikerer å bli avvist, men om du ikke prøver vil du kanskje aldri få vite om dere kunne blitt et par. Hvis han er interessert, vil han være deg evig takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå