Lovegame Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hei Min kjære far gikk i fellen og trykte på noe han ikke skulle på facebook, som resulterer i at hver gang han logger inn på facebook på maskinen sin blir det delt en spamlenke der forskjellige personer blir tagget. Har fjernet alt av applikasjoner fra facebook kontoen hans, kjørt Spybot, rensket opp maskinen, reinstallert browserne og endret passordet, men gjentar seg fremdeles. Noen som har vært borti lignende? Tenkte på om jeg bare skulle reinstallere maskinen, men ble usikker på om det er lokalt eller om det er noe på selve facebook som gjør dette. Takker for alt av svar! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Vil nok ha kjørt en runde malwarebytes for å se om den finner noe. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Vil nok ha kjørt en runde malwarebytes for å se om den finner noe. mbam tenkte jeg faktisk ikke på, takker for tipset! Skal kjøres i gang nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå