V. Haugen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Funker på både gamle og nye smartmobiler.Gjør Android-mobilen din raskere med dette lille trikset Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Skrudde like greit av alle animasjonane eg. Funksjon over form. Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ja like greit å skru de helt av. Bruker man Nova Launcher i tillegg, så gjør den alt sjappere også. Der er det også en egen meny hvor du kan sette overganger til superrask. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette hadde vært bra om jeg kunne finne byggnummer på min mobil, mine valg inne i innstillinger er ikke slik det står over her, jeg har en HTC One Mini med Android 4.4.2, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Klarte dere ikke å finne gamlere nytt enn dette? Vært i mange år Men gjør definitivt ikke mobilen kjappere. Responsen eller forblir det samme. Andre innstillinger man må tukle med for å få mer effektiv mobil. Og de fleste ligger i standard innstillingene. Lenke til kommentar
mathiash98 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette hadde vært bra om jeg kunne finne byggnummer på min mobil, mine valg inne i innstillinger er ikke slik det står over her, jeg har en HTC One Mini med Android 4.4.2, noen som kan hjelpe? www.giyf.com "Under Settings are now hidden, you enable it by going to Settings > About > Software information > More.. where you touch Build number 7 times. Which will give you a count down, and then say ?you?re now a developer?. And Developer Options are back!" Ellers kan du installere en 3rd parts launcher som nova launcher Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette hadde vært bra om jeg kunne finne byggnummer på min mobil, mine valg inne i innstillinger er ikke slik det står over her, jeg har en HTC One Mini med Android 4.4.2, noen som kan hjelpe? www.giyf.com "Under Settings are now hidden, you enable it by going to Settings > About > Software information > More.. where you touch Build number 7 times. Which will give you a count down, and then say ?you?re now a developer?. And Developer Options are back!" Ellers kan du installere en 3rd parts launcher som nova launcher Fantastisk, der var det ja, mange takk Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette hadde vært bra om jeg kunne finne byggnummer på min mobil, mine valg inne i innstillinger er ikke slik det står over her, jeg har en HTC One Mini med Android 4.4.2, noen som kan hjelpe? Om - Programvareversjon - Mer Lenke til kommentar
Thomas Skogestad Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg slo av animasjoner for noen måneder siden, rett etter at jeg fikk Lollipop på telefonen min. Men jeg har hittil ikke merket noen forskjell. Telefonen er fortsatt treg (LG G3), og det er animasjoner alle mulig rare steder. Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg slo av animasjoner for noen måneder siden, rett etter at jeg fikk Lollipop på telefonen min. Men jeg har hittil ikke merket noen forskjell. Telefonen er fortsatt treg (LG G3), og det er animasjoner alle mulig rare steder. Prøv Nova Launcher Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Skrudde like greit av alle animasjonane eg. Funksjon over form. Funksjonen er fortsatt den samme, bare raskere og styggere (imo). Lenke til kommentar
cabicom Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Kan det gå utover batteriet? Tenker på om telefonen må jobbe hardere med raskere animasjoner.. Eller trenger jeg ikke å være bekymret for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg