Gjest medlem-375655 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) . Endret 25. april 2018 av medlem-375655 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg har likt alt Dice har kommet med, så gleder meg stort til dette også! Jeg hadde minimalt med problemer med BF4 ved release, så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Eg er litt redd den fatale mangelen på Star Wars spill gjør at jeg kanskje har altfor høye forventninger altså. BF4 har vært en fantastisk online opplevelse totalt sett siden lanseringen, til trosss for periodesvis mye pikk og fanteri. Det er ikke hver dag det kommer ett nytt SW spill, og dette vet DICE. Så jeg håper de har lagt sjelen sin i dette slik de ville gi inntrykk av i etterkant av E3 i fjor. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er det ikke 17 April nå??? Ooooo, kommer trailer i natt en gang eller noe da? Først ny Episode 7 trailer og nå dette, Fantastisk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Snart http://starwars.ea.com/starwars/battlefront Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Uten skikkelig singelplayer story så dropper jeg dette. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Jeg ønsker så inderlig at dette kommer til å bli et bra spill. Det kan fort bli tidenes beste spill, hvis potensiale blir til realitet Endret 17. april 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Uten skikkelig singelplayer story så dropper jeg dette. Battlefront har vel aldri hatt "skikkelig" enspiller ? Blir vel CPU-bots tenker jeg. Uansett jeg er glad de går all-in når de først går for ett online basert Star Wars spill. Halvhjertet enspiller og venstrehånds arbeid fra BF greier jeg meg fint uten. Og det gir en viss trygghet at riktige ressurser er rettet mot primærfokuset til serien. Og DICE trenger å bevise at de kan om de virkelig går inn for det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Uten skikkelig singelplayer story så dropper jeg dette. Battlefront har vel aldri hatt "skikkelig" enspiller ? Blir vel CPU-bots tenker jeg. Uansett jeg er glad de går all-in når de først går for ett online basert Star Wars spill. Halvhjertet enspiller og venstrehånds arbeid fra BF greier jeg meg fint uten. Og det gir en viss trygghet at riktige ressurser er rettet mot primærfokuset til serien. Og DICE trenger å bevise at de kan om de virkelig går inn for det. Jeg hadde et håp om at det blei singelplayer campain, men hyggelig for star wars fans som liker multiplayer. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Flere som synes begrensning på 40 spillere høres litt snaut ut? http://www.aftenposten.no/amagasinet/Sur-verneplikt-er-blitt-sot-drom-7981572.html Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Traileren var som alle spilltrailere; flott, men intetsigende. Jeg tror spillet blir bra, Battlefront 2 har jeg ufattlig mange timer med. Jeg tenker ikke så veldig mye på hva de gjør med verken single-player eller online-delen sålenge "Galactic Conquest" er inkludert. Det var det desidert største tidssluket for meg. Dersom Conquest er med, så håper jeg at man kan spille det som single player, og at ikke hele spillet utelukkende er et online-spill. NVM; leste nettopp at Pressfire skriver at det ikke blir noen enspillerdel, utelukkende online. Da tar jeg det som en selvfølge at det blir null Galactic Conquest, utelukkende 40 stykker som løper rundt som hodeløse høns og skyter på alt som rører på seg uten noe mål og mening, hvor den eneste variasjonen ligger i hvilket kart du er på. Men for å kompensere for dem som liker å spille solo, "lager DICE spesifikke oppdrag, skreddersydd for en soloopplevelse sammen med en venn. Enten online eller på en delt skjerm." Så kompensasjonen til de som vil spille solo er at de må spille multipayer uansett. JEG HATER DETTE ONLINE-MASET! Jeg vil sette meg ned på en søndag i min egen stue og overta galaksen UTEN å måtte ha en stabil internettilkobling, UTEN å ikke ha noe annet mål enn å få en god killstreak, og UTEN å bli fortalt av en haug med 13-åringer hvor promiskuøs moren min er. Endret 17. april 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 DICE har jo bevist gang på gang at de er ubrukelig når det kommer til singelplayer, så er glad de hopper over det å fokuserer mere på multiplayer. Bad Company 2 syntes jeg faktisk hadde en artig singelplayer, men alt etter det har jo bare hvert søppel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Bad Company spillene sine enspiller var i grunn ganske overfladiske, men karakterene var sabla friske og herlige. Så da ble det morro likevel Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 (endret) Hadde ønsket at det kunne ha vært over 100 spillere samtidig. Hjelper ike å ha stor bane, hvis det er få spillere. Som på Battlefield og GTA noen ganger Endret 18. april 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Slikt stiller store krav til servere og maskinvare noe som betyr større kostnader for utgiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå