Spillredaksjonen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 På fredag får vi den første traileren med bilder fra spillet.Star Wars: Battlefront kommer på Xbox One først Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Gleder meg mye til traileren:) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Spillet kommer nok sikkert til å være en katastrofe ved launch, så Xbone spillere skal gladelig få være testere for min del. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe spill som DICE har rørt ved launch uansett. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Spørs hvor Dysney-infisert spillet er, for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Spillet kommer nok sikkert til å være en katastrofe ved launch, så Xbone spillere skal gladelig få være testere for min del. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe spill som DICE har rørt ved launch uansett. Tenker du på feil i selve spillet, eller innholdet? Er personlig mer bekymret for handlingen enn eventuelle problemer i starten. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Kjenner jeg begynner å bli litt spent. Men Dice og multiplayer er ikke akkurat synonymt med kvalitet og ting som virker lengre. Krysse fingrer for at det ser bra ut og at Dice slipper unna alle problemene som bla gjorde BF4 til en bedrøvelig opplevelse for så mange. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg håper at dette blir mer Battlefront 2 og ikke så mye Battlefield med laservåpen. Jeg hadde faktisk gladelig betalt full pris for Battlefront 2 til PS4 og vært fornøyd, så dersom dette blir noe a'la det er jeg overlykkelig. Bare modusen hvor du kunne bygge opp en flåte og erobre galaksen var verdt det. Men mest sannsynlig blir det vel et spill hvor hele poenget er å løpe rundt online og skyte på alt som rører på seg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Har ingen stor fartstid med de forrige Battlefront spillene, men ett Star Wars spill i BF-skala har vært en våt drøm i mangen år nå. Håper for guds skyld det også er space-combat med her som litt krydder. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Skal bli spennende å se. Bare synd for oss alle at det blir kastet bort penger på å sørge for at noen får tilgang på spillet senere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Spillet kommer nok sikkert til å være en katastrofe ved launch, så Xbone spillere skal gladelig få være testere for min del. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe spill som DICE har rørt ved launch uansett. Tenker du på feil i selve spillet, eller innholdet? Er personlig mer bekymret for handlingen enn eventuelle problemer i starten. Frykter for at det blir samme fiaskoen som med BF4. Tok jo utrolige 9 måneder før spillet ble som det skulle ha hvert ved release. Er ikke noe super fan av Star Wars, så det kan jo hende at det ikke blir kjøp i det hele tatt. Foretrekker litt mere "realistisk" shooter, så visst det bare blir laser pew pew, så står jeg nok over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Spillet kommer nok sikkert til å være en katastrofe ved launch, så Xbone spillere skal gladelig få være testere for min del. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe spill som DICE har rørt ved launch uansett. ikkem skyld på DICE med BF4, skyld på EA. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Skal bli spennende å se. Bare synd for oss alle at det blir kastet bort penger på å sørge for at noen får tilgang på spillet senere. Kastet bort penger? EA velger selv å gjøre det slikt, ingen andre. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Skal bli spennende å se. Bare synd for oss alle at det blir kastet bort penger på å sørge for at noen får tilgang på spillet senere. Kastet bort penger? EA velger selv å gjøre det slikt, ingen andre. Jeg tviler sterkt på at EA velger å gi bort (kortvarig) tidseksklusivitet gratis til en av partene i "konsollkrigen". Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Skal bli spennende å se. Bare synd for oss alle at det blir kastet bort penger på å sørge for at noen får tilgang på spillet senere. Kastet bort penger? EA velger selv å gjøre det slikt, ingen andre. Jeg tviler sterkt på at EA velger å gi bort (kortvarig) tidseksklusivitet gratis til en av partene i "konsollkrigen". Det er Sonys egen feil at de har takket nei til EA Access. De gir ikke noe til Xbox, men til kundene av EAs egen tjeneste. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Skal bli spennende å se. Bare synd for oss alle at det blir kastet bort penger på å sørge for at noen får tilgang på spillet senere. Kastet bort penger? EA velger selv å gjøre det slikt, ingen andre. Jeg tviler sterkt på at EA velger å gi bort (kortvarig) tidseksklusivitet gratis til en av partene i "konsollkrigen". Det er Sonys egen feil at de har takket nei til EA Access. De gir ikke noe til Xbox, men til kundene av EAs egen tjeneste. Ah, min feil. Trodde det var en Microsoft-løsning, men jeg ser nå at jeg missforstod. Da skal jeg ikke klage Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) ikkem skyld på DICE med BF4, skyld på EA. Du mener at utvikler er helt uskyldig for at de slapp ett spill som knapt kunne klassifiserest som alpha som et fullverdig spill? Greit nok at de sikkert har endel tidspress fra EA sin side som publisher, men en kan ikke bare skubbe alt annsvar over på publisher, det er tross alt Dice som lager spillet. Endret 15. april 2015 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Uhm... Ingen PC release? Det kommer til PC også. Heldigvis er PS3 og 360 glemt og forlatt denne gangen.. Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Uhm... Ingen PC release? Det gjør det selvfølgelig. Rettet på nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 ikkem skyld på DICE med BF4, skyld på EA. Du mener at utvikler er helt uskyldig for at de slapp ett spill som knapt kunne klassifiserest som alpha som et fullverdig spill? Greit nok at de sikkert har endel tidspress fra EA sin side som publisher, men en kan ikke bare skubbe alt annsvar over på publisher, det er tross alt Dice som lager spillet. jeg sier ikke at man kan skylde alt på EA bare at hoveddelen av feilen med BF4 var EA sin skyld. noe som er sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå