hdlarsen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Gravender Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Den fremste har brukbar tegning i det hvite mens den andre ligger på kanten av utbrenning hvis jeg skal være pirkete. Men flotte fugler dette. Disse har jeg aldri sett i virkeligheten. Jeg vet ikke hvilke muligheter du hadde så jeg kan umulig si at jeg ville sett dem uten den store steinen som lett stjeler oppmerksomhet. Fugl må man plotte der og da før de forsvinner vet jo jeg som har fotografert mye fugl uten noen gang ha blitt spesialist av den grunn. Roar Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Den fremste har brukbar tegning i det hvite mens den andre ligger på kanten av utbrenning hvis jeg skal være pirkete. Men flotte fugler dette. Disse har jeg aldri sett i virkeligheten. Jeg vet ikke hvilke muligheter du hadde så jeg kan umulig si at jeg ville sett dem uten den store steinen som lett stjeler oppmerksomhet. Fugl må man plotte der og da før de forsvinner vet jo jeg som har fotografert mye fugl uten noen gang ha blitt spesialist av den grunn. Roar Tusen takk for kommentarer. Ja blei egentlig veldig overrasket da jeg oppdaget disse fuglene, de var langt unna og å cropet maks her. Så her var lite å gå på. Lumix,en er nok ikke det beste fuglefoto utsyret men det funker nu. Mvh Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg