Mangelfull Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Grunnen er nok at jeg svimte av og falt i gulvet, uten mulighet til å verken tenke eller planlegge hva jeg skulle gjøre. Jeg prøvde riktignok å ta tak i en stol, men klarte det ikke. Var ikke snakk om sekunder engang fra jeg merket noe til jeg lå på bakken/ble tatt imot(vet ikke helt hva som skjedde). For meg høres det ut som du overdriver kraftig og at andre merker det. Jeg har besvime engang tidligere og det var nøyaktig samme følelsen. Blodet gikk ikke opp til hjernen. Det vare lite volum pga vann mangel og lavt blodsukker. Sist gang jeg besvimte merket jeg det først. Jeg kunne føle at blodet ikke gikk opp, og da visste jeg ikke hva som skjedde, men jeg hadde hodet i hendene, og kjente på denne følelsen i rundt 3min før jeg falt om når jeg reiste meg. Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 100 innlegg jubileum over. Forhåpentligvis vil noen ta i bruke denne bibelen, til noe positivt i fremtiden. Pi, grunnleggeren av pisentralismen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Bingo! Endret 17. april 2015 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Bingo! Fordi jeg har skapt en egen ideologisk retning? Det er vel samme som å følge et politisk parti, men følge partiet du har skapt? Endret 17. april 2015 av Pi314 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Pi, grunnleggeren av pisentralismen.Ripoff av Pi-ismen? Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Pi, grunnleggeren av pisentralismen.Ripoff av Pi-ismen? Arbeiderpartiet het vel "Det Norske Arbeiderparti" før? Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Fordi jeg har skapt en egen ideologisk retning? Det startet med en brødsmule. Det endte i en ideologisk retning Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Fordi jeg har skapt en egen ideologisk retning? Det startet med en brødsmule. Det endte i en ideologisk retning Så bra det endte i noe positivt da. Du bør være stolt på mine vegne. Pisentralismen er det eneste som kan redde menneskeheten fra selvdestruksjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Arbeiderpartiet het vel "Det Norske Arbeiderparti" før?ja, stemmer det. Og Hydro het tidligere Norsk Hydroelektrisk Kvælstoffproduksjon. Jeg ser ikke relevansen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Så bra det endte i noe positivt da. Du bør være stolt på mine vegne. Pisentralismen er det eneste som kan redde menneskeheten fra selvdestruksjon. Rolig nå, Dr. Mengele Endret 17. april 2015 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Arbeiderpartiet het vel "Det Norske Arbeiderparti" før?ja, stemmer det. Og Hydro het tidligere Norsk Hydroelektrisk Kvælstoffproduksjon. Jeg ser ikke relevansen. Jeg forventet heller ikke det Man kan ikke forvente alt for mye av majoriteten av menneske-rasen. Men ikke bekymre deg! Du er nok ikke alene, det finnes fortsatt håp. Du må bli opplyst, og sette din lit til en ny tenkemåte; Pisentralismen Endret 17. april 2015 av Pi314 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Til alle som fortsatt prøver å diskutere med Pi314.. (Og ja, det bildet er ment å beskrive deg Pi314, ikke oss andre opplyste). Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Til alle som fortsatt prøver å diskutere med Pi314.. 3803818_700b.jpg (Og ja, det bildet er ment å beskrive deg Pi314, ikke oss andre opplyste). “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ― Albert Einstein Det er fortsatt håp. Sammen, kan dere bli opplyst. Dere må bare ta det viktige steget og tenke annerledes. Sette dere selv og deres interesser i sentrum. Pisentralismen baserer seg nettopp på dette; Invidets verdier og interesser vektlegges mer enn alt annet. "Alone we can do so little; together we can do so much. " Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Moderatormelding Jeg har sletta ett innlegg grunnet overdreven bruk av store bokstaver jfr. retningslinjenes punkt 1. Klager på moderatoravgjørelser skal ikke skje i tråden da dette vil være off topic. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Høres egentlig ut som koffeinsjokk som utløste en panikkanfall. Har opplevd det selv hvis jeg har fått i meg for mye koffein. Og hvis man ikke pleier å drikke noe med koffein, så er kroppen ikke like "mottakelig" for koffein, og man kan lettere få koffeinsjokk. Jeg veit hvordan et panikkanfall føles (har opplevd alt for mange av dem pga noen angstlidelser); Du føler at du kommer til å svime av, må legge deg nedpå, føler deg dehydrert, det føles som om hjerte (og noen ganger hodet) kommer til å sprenge, du føler kribling i mage og bryst regionen, og får vondt i hjertet (pga høy puls og puls som stiger veldig fort), det føles ut som du skal dø, og man blir desperat, man mister fokus, blir lettere irritabel, man føler at man MÅ få i seg noe (enten det er drikke eller mat), og noen ganger så føler man at man ikke får svelget det helt, og man noen ganger føler at man kommer til å gulpe (kanskje tilogmed spy) opp det man har drukket spist. Stress, bekymringer, sterk angst og dissosiasjoner er veldig vanlige utløsende faktorer, enten det er prøver på skolen, foredrag, noe man gruer seg til, noe man grubler over, noe man ser for seg (f.eks man ser for seg at foredrag kommer til å "gå til helvete", selv om man har forberedt selg veldig godt, og det kommer til å gå bra uansett (selv om man er nervøs, eller angstfylt)). Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 La meg si det sånn, hadde det vært akutt nok, så hadde jeg bare tatt en imsdal fra hylla, drukket til det roet seg, og betalt for flaska etter å ha forklart. Man står ikke i en kø og venter når man tror man skal stryke med. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Din helsetilstand var ikke verre enn at du klarte å snakke og krangle med betjeningen. Da var det ikke en særlig akutt situasjon. Folk må slutte å forvente å få alt gratis. Um, han fikk jo hjertebank, han kunne fått hjerteslag O: Såklart dette var alvorlig, sjefen på den aktuelle narvesen burde ta en alvorsprat med den ansatte Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Det er nok som allerede mange har nevnt, dette var nok bare et enkelt ubehag kombinert med panikkanfall. Da en kollega for en liten tid tilbake fikk et mildt hjerteinfarkt på jobb ble han i en slik tilstand at han knapt orket å karré seg de 5 meterne bort til bilen. TS prater om at han løp/gikk til Narvesen noe som ikke henger helt på greip i mitt hode om hjertet faktisk begynner å svikte. Er der ikke slik at kroppen prioriterer viktigere organer enn bein og armer om ting begynner å svikte/man har lite energi? Tross smertene greide TS å stå i kø for så å argumentere med han bak kassa hos Narvesen. Kollegaen min satte bare å vred seg i smerter og lurte på om ambulansen var langt unna.. Nå aner jeg ikke tidsperspektivet i TS sin hendelse, men det høres ut som om det har gått over mange minutter. I min kollega tilfelle startet smerten og etter 2.5-3 minutter innså vi at det bare var å ringe ambulansen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Det er nok som allerede mange har nevnt, dette var nok bare et enkelt ubehag kombinert med panikkanfall. Da en kollega for en liten tid tilbake fikk et mildt hjerteinfarkt på jobb ble han i en slik tilstand at han knapt orket å karré seg de 5 meterne bort til bilen. TS prater om at han løp/gikk til Narvesen noe som ikke henger helt på greip i mitt hode om hjertet faktisk begynner å svikte. Rart åssen det funker, jeg ble slappere og slappere en dag hvor jeg følte at noe var riktig galt (hadde det samme et par uker føre, uten å tenke over det) (er hjerteoperert fra før også, så litt ekstra paranoid), var dautrøtt, men samtidig helt våken, mistet all energi, kjente pulsen var veldig lav, og dro meganoia. brukte vel 30-40 min på å komme meg på legevakta, det ble værre minutt for minutt, til jeg tilslutt fikk løpt inn døra på legevakta og tryna inn i luka demmes og dratt med inn. Endte med at jeg ble innlagt med å være nedi 32 i puls. (Var bl.a betablokkere sine skyld.) Så ja, TS, jeg vet hvordan det føles ut å få dødsangst mht til hjerteproblemer, og det er absolutt ikke morsomt. Og det er rart hvordan man er skråsikker på at man stryker med, men samtidig ikke forstår at "hei, jeg har vært våken i over 20 minutter", og samtidig fortsatt er like panikkslagen, hehe. Endret 19. april 2015 av Kimelimm Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Har bare lest første siden men det høres mer ut som en liten hypokonder spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå