okjo Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hegreballett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Flott bilde, og du trenger jo ikke å besøke Bolsjoj teateret i Moskva ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Det var da svært så denne gjorde seg til for fotografen da. Skikkelig blinkskudd dette i godt lys med god skarphet som henter ut farger og detaljer. Pluss for bakgrunnen også slik jeg ser det. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hei, Oddmund. Du har presentert flere flotte bilder av gråhegre, men dette var spektakulært, - for en eleganse ! Du er heldig som har slike fugler i ditt nærmiljø, - her jeg bor, er det et både tungvint, tidkrevende og usikkert foretagende å skulle "dra å fotografere hegrer", - de er ikke så stedfaste her, men drar rundt i flere våtmarksområder, og de trives best 200-300 meter eller mer fra mennesker. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Flott og sirlig bilde. Jeg trodde først den var død jeg.. Vakkert! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Oi! Det var litt av et blinkskudd! Har du veranda som henger utover sjøen? Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette var da voldsomt som denne hegren gjorde seg til for deg, ganske så fotogen. Et flott bilde tatt akkurat i rette øyeblikk. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Beauteful picture Oddmund M v h Leif Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Tusen takk folkens Mvh Oddmund Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Oi! Det var litt av et blinkskudd! Har du veranda som henger utover sjøen? Om den ramler ned havner den ikke i sjøen, men der er ikke så mange meter i fra..du la inn et bilde fra nærmiljøet for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Oi! Det var litt av et blinkskudd! Har du veranda som henger utover sjøen? Om den ramler ned havner den ikke i sjøen, men der er ikke så mange meter i fra..du la inn et bilde fra nærmiljøet for ikke så lenge siden hmm!? Gjorde jeg det? Hvilket bilde var det da? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Oi! Det var litt av et blinkskudd! Har du veranda som henger utover sjøen? Om den ramler ned havner den ikke i sjøen, men der er ikke så mange meter i fra..du la inn et bilde fra nærmiljøet for ikke så lenge siden hmm!? Gjorde jeg det? Hvilket bilde var det da? Måløy-traktene kanskje? Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Oi! Det var litt av et blinkskudd! Har du veranda som henger utover sjøen? Om den ramler ned havner den ikke i sjøen, men der er ikke så mange meter i fra..du la inn et bilde fra nærmiljøet for ikke så lenge siden hmm!? Gjorde jeg det? Hvilket bilde var det da? Måløy-traktene kanskje? "Speilinger i byen" blokka til venstre i bildet (v1) Hegra (eller hegrene) sitter ofte i sjøtrappene og fanger fisk Lenke til kommentar
okjo Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 Oi! Det var litt av et blinkskudd! Har du veranda som henger utover sjøen? Om den ramler ned havner den ikke i sjøen, men der er ikke så mange meter i fra..du la inn et bilde fra nærmiljøet for ikke så lenge siden hmm!? Gjorde jeg det? Hvilket bilde var det da? Måløy-traktene kanskje? "Speilinger i byen" blokka til venstre i bildet (v1) Hegra (eller hegrene) sitter ofte i sjøtrappene og fanger fisk Må korrigere: til høyre i bildet Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Oi! Det var litt av et blinkskudd! Har du veranda som henger utover sjøen? Om den ramler ned havner den ikke i sjøen, men der er ikke så mange meter i fra..du la inn et bilde fra nærmiljøet for ikke så lenge siden hmm!? Gjorde jeg det? Hvilket bilde var det da? Måløy-traktene kanskje?"Speilinger i byen" blokka til venstre i bildet (v1) Hegra (eller hegrene) sitter ofte i sjøtrappene og fanger fisk Må korrigere: til høyre i bildet Å! Byramp du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg