Roar Kneppen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Syke's crested Lark i 3 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Fint å få se fugler som vi ellers aldri eller i beste fall meget sjelden får muligheten til å beskue. Spesiell hodepynt på denne, V1 eller V2, vanskelig å si hvem av disse som er best. Ellers er det interessant å lese historien fra området. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Artig hodepryd (eller spyd) på fjærkreet..som selvfølgelig er plassert fint i flata og på stram line. Interessant undertekst. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hei, Roar. En elegant fugl, - langbeint og med svært lang bakre klo, - har den en spesiell funksjon, eller er det bare tilfeldig "freak of nature" ? Bildene gir et godt inntrykk av denne fuglen, som i hvert jeg aldri har hørt om ! Du er "skrivefør", og jeg setter pris på dine små anekdoter, - og det spiller ikke så stor rolle om de ikke er relatert til bildene, - de gir oss et lite innblikk i kosmopolitten Roar Kneppens liv, og det er nok innholdsrikt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Hei, Roar. En elegant fugl, - langbeint og med svært lang bakre klo, - har den en spesiell funksjon, eller er det bare tilfeldig "freak of nature" ? Bildene gir et godt inntrykk av denne fuglen, som i hvert jeg aldri har hørt om ! Du er "skrivefør", og jeg setter pris på dine små anekdoter, - og det spiller ikke så stor rolle om de ikke er relatert til bildene, - de gir oss et lite innblikk i kosmopolitten Roar Kneppens liv, og det er nok innholdsrikt ! M v h Albert. Jeg måtte jo finne noe eksotisk til deg siden du tilkjennega interessen her om dagen. Har dessverre ikke noe kjennskap til om nevnte klo har noe spesiell funksjon - ei heller om den tar inn FM båndet på takantenna. Roar Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hei Roar, Dette var en flott og staselig fugl. Liker godt både V1 og V3. En meget elegant lerke som jeg ikke har sett før etter det jeg kan huske. Og dine historier blir alltid satt pris på. Jeg likte også VELDIG godt ditt svar til Albert angående om kloa: "- ei heller om den tar inn FM båndet på takantenna." . Etter at jeg akkurat har lest artikkelen "- Svenskene slakter DAB - det bør vi også -", lenke til artikkelen på første siden her på tek.no idag, ga du meg en idé. Har nemlig et par elegante Tandberg FM radioer som er godt over 40 år gamle, som nå skal stille som fotomodeler. Så vær på utkikk .. :-) Mvh, Jon Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Fint bilde.., , av denne lille lerka. Skjønner nu hva du mener med diagonalen mellom langside og kortsiden i bildet., i stedet for fra hjørne til hjørne. Ja, slik lærer man noe hver dag..:)Det er det du har gjort her.. Ta en tur innom rustbildet mitt igjen, har lagt til en versjon 2. // Jan Åge Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 En 'sveisen' fotomodell - og en meget interessant historie du presenterer Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Søt liten pippip:)! Og komposisjonen er flott som vanlig! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ett velkomponert og fint bilde av en eksotisk og artig fugl. Forøvrig interessant historikk Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Stilig frisyre! Godt komponert...som alltid fra deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg