SK26 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Vi har spansk de 2 første timene, og prøve i den andre timen, en prøve jeg ikke kan ha før jeg er ikke litt klar. Så jeg trenger en unnskyldning for å ikke komme. Men kan ikke si jeg er syk, for jeg har allerede en del sykedager, så føler at det ikke passer helt å si jeg er syk igjen. (forresten spansk læreren tror på det meste og har tillit til meg). Noen som har noen tips? Endret 15. april 2015 av SondreK10 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Hva med å spørr om du kan utsette prøven, si det som det er og at du ikke er forbredt i det hele tatt. Spørr om du kan ta den i morgen/senere i uken utenom timene dine. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Gå på skolen, eller si at du er syk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ikke lyv. Da starter du en uvane som kan plage deg resten av livet. Gå på prøven, ta den, og hvis resultatet er ræva: jobb hardt og bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ikke lyv. Da starter du en uvane som kan plage deg resten av livet. Gå på prøven, ta den, og hvis resultatet er ræva: jobb hardt og bedre lykke neste gang. Dette er det eneste riktige svaret. Hilsen en som begynte med å skulke på barneskolen og ikke klarte å slutte før tredjeklasse på videregående. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Prøve er til å kartlegge hvor du står I henhold til pensum. Om du feiler helt så vet læreren hva han skal fokusere på. Istedet for å skjule hva du sliter med er det vel bedre at læreren vet hva du sliter med? ergo, møt opp og ta den prøven du. Endret 15. april 2015 av teb1986 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå