Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg sliter med å få installert USB driver til maskinen min. Kan ikke koble til noen ting. Noen som vet råd? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Gå inn i enhetsbehandlling - Finn hardware om ikke er installert skikkelig. Vanligvis markert med gult og et spørsmålstegn. Høyreklikk på ønsket device å velg "oppdater driver". WinXP har innebygget drivere til usb-kontrollere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg gjorde det, men jeg fant den ikke. Laster ned på microsoft.com nå. Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Gå inn i enhetsbehandlling - Finn hardware om ikke er installert skikkelig. Vanligvis markert med gult og et spørsmålstegn. Høyreklikk på ønsket device å velg "oppdater driver". WinXP har innebygget drivere til usb-kontrollere. For at det du nevner skal fungere i windows xp så må han først og fremst ha innstalert Service Pack 1 :!: Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 For at det du nevner skal fungere i windows xp så må han først og fremst ha innstalert Service Pack 1 :!: Det er ikke umulig det. Jeg hadde samme problemet selv, og jeg hadde vel lagt inn SP1 før jeg installerte driverene til USB-kontrolleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Shit. Jeg får installere Service Pack 1 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå