-ɐMoԀ- Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg har et lite problem, 2-3 ganger har forsterkeren automatsk skrudd seg på og byttet kilde nettradio til spotify. Siste firmware er inne, det sjedde også med tidlgere versjon. Det er ingen andre i huset eller koblet til det trådløse nettverket. Det er litt upraktisk da spotify begynner med musikk feks. midt på natta... Noen som har vært borti lignene? (bohooo it's a ghost) Lenke til kommentar
TGB Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Om du bruker Airplay fra PC/mobil/nettbrett så skjer det samme med Denon receiver. Når den mottar airplay signal rettet mot seg så slår den seg på og skifter til "airplay input". Kan det være noe tilsvarende? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Om du bruker Airplay fra PC/mobil/nettbrett så skjer det samme med Denon receiver. Når den mottar airplay signal rettet mot seg så slår den seg på og skifter til "airplay input". Kan det være noe tilsvarende? Tja vet vel egentlig ikke, eneste jeg vet er at sist det skjedde så sov jeg, våkna til spotify i stua. Har den Yamaha appen på nettbrett og tlf. Det jeg eventuelt kan gjøre er og tillate div MAC addr. se om det hjelper. Skjer jo også veldig skjelden, 2 ganger i året eller noe. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Regner med at du kan velge i menyene til forsterkeren at den skal kunne skru seg helt av (skikkelig standby) eller om den skal la nettverksfunksjonen være på i standby. Min Marantz AV8802 har denne muligheten. Dropper man at nettverksfunksjonen er på understandby, så må man skru på med fjernkontroll for å starte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå