Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Grønnfink .... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Legger merke til at fargen på grønnfinken nesten går i ett med grein og bakgrunn. Øyekontakten her jo perfekt ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Legger merke til at fargen på grønnfinken nesten går i ett med grein og bakgrunn. Øyekontakten her jo perfekt ! Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Ja, grønnfink har farger som ofte matcher vegetasjonen så godt at det kan være vanskelig å få øye på dem i den perioden da trær og planter er grønne. De to grønnfinkene som kom i går, var nok ekstra vaktsomme, og holdt blikket på meg nesten kontinuerlig. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette er flott.., ja, Grønnfinken smelter liksom inn i omgivelsene og fargene gult, grønt og grått rundt om.. // Jan Åge Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette synes jeg ble eksepsjonelt fint. Finken er så til de grader skarp og tilstedeværende at en får følelsen av at den er på vei ut av bildet. Nesten 3D effekt. Hvis jeg skal pirke på noe, så må det bli ett ørlite kutt oppe, rett under den lyse flekken på trestammen. Det for å få hodet nærmere det rette snittet og samtidig eliminere nevnte flekk, som trekker blikket mot seg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ja, grønnfinken er tilbake. Jeg har observert den hos meg også. Gjenstår å se om de blir der og formerer seg som i fjor. Særs god skarphet her. Fint lys og refleks i det mørke øyet er viktig. Plasseringen i flata er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Dette er flott.., ja, Grønnfinken smelter liksom inn i omgivelsene og fargene gult, grønt og grått rundt om.. // Jan Åge Hei, Jan Åge. Ja grønnfinkene har fått god beskyttelsesfarge fra naturens side, - kanskje de har mange naturlige fiender ? Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Dette synes jeg ble eksepsjonelt fint. Finken er så til de grader skarp og tilstedeværende at en får følelsen av at den er på vei ut av bildet. Nesten 3D effekt. Hvis jeg skal pirke på noe, så må det bli ett ørlite kutt oppe, rett under den lyse flekken på trestammen. Det for å få hodet nærmere det rette snittet og samtidig eliminere nevnte flekk, som trekker blikket mot seg. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Det er fint å få hyggelige, konstruktive tilbake-meldinger slik som denne,- jeg har faktisk ikke sett den hvite flekken før nå, - så takk, Rolf ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Ja, grønnfinken er tilbake. Jeg har observert den hos meg også. Gjenstår å se om de blir der og formerer seg som i fjor. Særs god skarphet her. Fint lys og refleks i det mørke øyet er viktig. Plasseringen i flata er det heller ingenting å si på. Roar Hei, Roar. Så grønnfinkene er så pass urbane, - da har jeg lært noe i dag, også ! Stor takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Flott portrettert Grønnfink , fin komposisjon skarphet og fargepalett. Ellers vil jeg ikke begi meg ut på den faglige biten om fugl, til det er jeg nok knapt amatør. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Flott portrettert Grønnfink , fin komposisjon skarphet og fargepalett. Ellers vil jeg ikke begi meg ut på den faglige biten om fugl, til det er jeg nok knapt amatør. Mvh Alec Hei, Alec. Jeg kan underskrive på det med amatør, - jeg har ikke inngående kjennskap til fugler, men det er artig og interessant å fotografere dem ! Takk for hyggelig tilbakemelding, Alec ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Good evening Albert Nice green bird, greenfinch grønnfink Its a lot of them at Andøya Best regards Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Good evening Albert Nice green bird, greenfinch grønnfink Its a lot of them at Andøya Best regards Leif Hei, Leif. Jaså, - grønnfinkene er å se så langt nord, - det visste jeg ikke (før nå), så takk, - også for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Et flott fuglebilde igjen. Mer er det ikke å si, alt er sagt før. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Et flott fuglebilde igjen. Mer er det ikke å si, alt er sagt før. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Mange takk for enda en hyggelig, positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg