akelbo Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 From Software retter også opp feilen som gjør spillet lettere.Bloodborne-oppdatering skal redusere lastetider Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Kjipt at oppdateringen kommer når jeg allerede er ferdig med spillet. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Kjipt at oppdateringen kommer når jeg allerede er ferdig med spillet. NG+ Lenke til kommentar
Bananaphone Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Kjipt at oppdateringen kommer når jeg allerede er ferdig med spillet. NG+ Eller Arcane build Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Er så utrolig imponert over Bloodborne! Det er vel og merke det første spillet i "Souls"-serien jeg har rørt, men jeg skjønner hva folk som har spilt det er så opprømt over. Det oser av kvalitet, og selv om jeg ikke har kommet lengre enn å ha møtt på boss nr3 så kan jeg allerede se hvor godt alt er integrert; kampsystem, multiplayer med notes osv Tommel opp From Software! 1 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Helt klart en konsollselger. Spillet oser av kvalitet fra ene enden til den andre, med nesten uendelig gjenspillingsmuligheter med forskjellige builds, osv. og utrolig mange alternative måter å knerte bossene på. Beveger meg mot platinum as we speak, og merker at selv chalice dungeonene som i aller høyeste grad er alternative, har level design som alene er gode nok til å kunne vært main material. Nei, spillet er bare tvers gjennom gjennomført og er mer enn verdt pengene, uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå