Computerworld Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Olympus er på banen med et nytt kompakt superzoomkamera og supplerer med et vanntett kompaktkamera.Superzoom og allværskamera fra Olympus Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Stylus 1 er jo et utmerket kompaktkamera, og denne s-utgaven virker jo ikke å stå noe tilbake, snarere tvert om... Skal bli artig å stifte nærmere bekjentskap .... Endret 15. april 2015 av smort1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Stylus 1 er jo et utmerket kompaktkamera, og denne s-utgaven virker jo ikke å stå noe tilbake, snarere tvert om... Hovedforskjellen (utover s'en) på Sylus 1s tror jeg er annet batteri. Det ble vel lansert i fjor høst, men har brukt litt tid på å komme til Norge. TG-4 virker interessant. Har lenge tenkt på et vanntett som kan være med overalt uten beskyttelse, men RAW har manglet. Har ikke sett det i denne klassen før. Endret 15. april 2015 av se# Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Stylus 1 er jo et utmerket kompaktkamera, og denne s-utgaven virker jo ikke å stå noe tilbake, snarere tvert om... Hovedforskjellen (utover s'en) på Sylus 1s tror jeg er annet batteri. Det ble vel lansert i fjor høst, men har brukt litt tid på å komme til Norge. Ja, bortsett fra noen små software-endringer + litt annen type grep + bedret batterikapasitet så er det vel identisk... Olympus vil visst også legge ut firmware-oppdatering for Stylus 1 med d.s. softwareendringer som s-modellen har, så da er det bare grepet + batterikapasiteten som blir forskjell på de to modeller... Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 "brennviddeomfang tilsvarende 28-300 mm, som er et ganske stort zoomområde, spesielt med tanke på at lysstyrken er ganske god, f/2,8 i hele området." Nåja, mitt Panasonic FZ200 har 25-600 med F2.8 hele veien, det synes iallfall jeg er litt mer praktisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg