LarZen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Noe sier meg at det vil bli mye artig laget med video editoren til GTA5. Så det kan kanskje være på sin plass med en egen tråd for dette. Del det du har laget eller videoer du har kommet over som du vil dele. Jeg hopper i det å deler 2stk jeg har lekt litt med idag Endret 14. april 2015 av LarZen 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Om noen vet om et program som er enten gratis eller veldig billig til å redigere video så si ifra. Er spesielt voice overs jeg tenker på. Hadde jo vært gøy å kunne lagt på stemmer i filmer en lager i GTA5. For det er vel ikke mulighet til å gjøre det i editoren i spillet? Lenke til kommentar
G Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 @LarZen: Jeg synes video nr. 1 var litt vel ordinær for min smak. Hoppet i video nr. 2 falt bedre i smak. Men, det var dine første videoer, så jeg forstår det vil komme mange gode fra deg etterhvert. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Om noen vet om et program som er enten gratis eller veldig billig til å redigere video så si ifra. Er spesielt voice overs jeg tenker på. Hadde jo vært gøy å kunne lagt på stemmer i filmer en lager i GTA5. For det er vel ikke mulighet til å gjøre det i editoren i spillet? https://www.youtube.com/watch?v=te9HFQVaSUE Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. april 2015 Forfatter Del Skrevet 16. april 2015 @LarZen: Jeg synes video nr. 1 var litt vel ordinær for min smak. Hoppet i video nr. 2 falt bedre i smak. Men, det var dine første videoer, så jeg forstår det vil komme mange gode fra deg etterhvert. En må jo starte en plass Du får sette igang du også. Er spent på å se hva folket på forumet her vil lage i tiden fremover. Om noen vet om et program som er enten gratis eller veldig billig til å redigere video så si ifra. Er spesielt voice overs jeg tenker på. Hadde jo vært gøy å kunne lagt på stemmer i filmer en lager i GTA5. For det er vel ikke mulighet til å gjøre det i editoren i spillet? https://www.youtube.com/watch?v=te9HFQVaSUE Sjekket litt rundt Blender. Men finner deg ingen plass? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Du kan riktig nok ikke ta opp voice over direkte i programmet, men du kan bruke DaVinci Resolve til å klippe. Professjonelt verktøy til kroner null. https://www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve Det er forøvrig Resolve Lite du eventuelt er interessert i. Resolve er i utgangspunktet et $1000 program uten begrensninger. Lite har noen få og ubetydelige begrensninger dersom du ikke jobber primært med film/TV. Endret 17. april 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Takk for tips. Men er liksom kun selve muligheten for å legge til stemme jeg er ute etter. Synd jeg ikke har største utgave av Windows for da kunne jeg ha lastet ned Windows MovieMaker. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Sjekket litt rundt Blender. Men finner deg ingen plass? Første resultat ved Google-søk 'blender': http://www.blender.org Ellers et spørsmål: Hvor på harddisken lagrer ferdige filmer seg? Samme med selfie-bilder? Er de kun på Social Club? Jeg har laget en film, men vil gjerne redigere den med annen musikk og slikt først. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Første resultat ved Google-søk 'blender': http://www.blender.org Ellers et spørsmål: Hvor på harddisken lagrer ferdige filmer seg? Samme med selfie-bilder? Er de kun på Social Club? Jeg har laget en film, men vil gjerne redigere den med annen musikk og slikt først. Jeg og fant den siden. Virker bare på meg som det var en 3D modellerings programvare... Filmene finner du her: C:\Users\Brukernavn\AppData\Local\Rockstar Games\GTA V\videos\rendered For å få frem AppData så må du velge å vise skjulte filer i den mappen. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Første resultat ved Google-søk 'blender': http://www.blender.org Ellers et spørsmål: Hvor på harddisken lagrer ferdige filmer seg? Samme med selfie-bilder? Er de kun på Social Club? Jeg har laget en film, men vil gjerne redigere den med annen musikk og slikt først. Jeg og fant den siden. Virker bare på meg som det var en 3D modellerings programvare... Filmene finner du her: C:\Users\Brukernavn\AppData\Local\Rockstar Games\GTA V\videos\rendered For å få frem AppData så må du velge å vise skjulte filer i den mappen. Den gjør begge deler. Takker. AppData, ja. Flott de legger store filer i obskure mapper slik at det er lett å finne ut hvorfor boot driven blir full Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2015 Forfatter Del Skrevet 17. april 2015 Ok, men da skal jeg teste vettu Lenke til kommentar
NorwegianNoob Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Ett skikkelig noob spørsmål: Hvordan kan jeg legge ut youtubefilmer slik at de kommer med avspiller direkte i innlegget slik som dere gjør? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Ett skikkelig noob spørsmål: Hvordan kan jeg legge ut youtubefilmer slik at de kommer med avspiller direkte i innlegget slik som dere gjør? Bare lim linken rett inn, så kommer det. 1 Lenke til kommentar
NorwegianNoob Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Så her er min første film laget i editoren. Postet denne oppbrinnelig i PC -spill -> GTA PC tråden, men den passer nok bedre her. Takk til Orwandel for gode tips i den andre tråden, og for å ha opplyst meg om at denne tråden eksisterer. Franklins Birthday Present: 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=ikpbwLssjkI Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Da var min første GTA V film også ferdig, gitt! Det meste er gjort i GTA V editoren, inkludert eksportering av videoen. Jeg brukte en ekstern video editor til å forandre rekkefølgen på en del klipp, samt litt lys/kontrast/fargejustering (kunne sikkert justert ennå litt på det), samt at jeg la til musikken og noen effekter der (tekst hovedsaklig). Bildekvaliteten ble ikke helt topp, så spørs om det er best å lagre videoen med FRAPS eller noe. 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Noen som vet hvordan man får jevn panorering? Slik som det er nå så begynner det fra stillestående, øker gradvis til midten av panoreringen, for så og sakte ned til slutten. Man kan jo selvsagt redigere det til utenom GTA, men rart de ikke har tenkt på det. Det bør også komme en mod hvor man kan ha større avstand til karakter under filming, gjør meg sprø.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå