Gå til innhold

Parkert!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skikkelig raggarkjerre dette, men med den mangel på klaring til understellet bør den holde seg stort sett på "bran New highway" ellers blir det dårlig med eksosanlegg og bånnpanne.

Leopardmønsteret er på plass i interiøret ser jeg.

Roar

Takker, Roar! :)

Raggarkjerre er nok korrekt betegnelse for denne doningen, ja.. Du skulle sett den kjøre, noen ganger med bakstussen nedi, og andre ganger "gyngende" fra side til side... Interiøret var også meget spesielt modifisert på flere måter... (skal se om jeg ikke finner et bilde av detaljene...).. ;)

Lenke til kommentar

Hei, Smort1.

Herlig bilde av en amerikansk 4-dørs sedan, -som "skreddersydd" for nåtidens Am Car-entusiaster og 60-tallets "raggare", svenske unggutter som inntok Østfoldbyene i helgene, - ofte i kortesjer på 15-25 digre "flak" med revehaler utvendig og "raggarbrudar" innvendig ! :)

Høy musikk, alkohol og iblant dårlig oppførsel førte til avisoverskrifter nå og da, men stort sett dreide det seg om bil, - ikke bråk.

Bilen på bildet er en Buick Electra 225, 1962-modell, tror jeg.

Legg merke til de utvendige kopp- / flaskeholderne ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hei, Smort1.

Herlig bilde av en amerikansk 4-dørs sedan, -som "skreddersydd" for nåtidens Am Car-entusiaster og 60-tallets "raggare", svenske unggutter som inntok Østfoldbyene i helgene, - ofte i kortesjer på 15-25 digre "flak" med revehaler utvendig og "raggarbrudar" innvendig ! :)

Høy musikk, alkohol og iblant dårlig oppførsel førte til avisoverskrifter nå og da, men stort sett dreide det seg om bil, - ikke bråk.

Bilen på bildet er en Buick Electra 225, 1962-modell, tror jeg.

Legg merke til de utvendige kopp- / flaskeholderne ! :)

M v h Albert.

Takker, Albert! :)

Du kan mer enn fugler, du ja... Bilen er en Buick Electra 225, helt korrekt det ja.. Skal ikke forundre meg om du har rett mht. årsmodellen, heller.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...