Gå til innhold

Virker ikke lenger Canal digital kundeservice chat på Android brett og mobil?

Anbefalte innlegg

Til min store overraskelse ser det ut til at Canal digital har bestemt seg for å ikke lenger støtte kundeservice chat dersom man bruker Android telefon eller nettbrett.

Jeg trodde det var for utrolig til å være sant, men etter flere forsøk på to ulike telefoner og nettbrett, så er sannheten nedslående.

Chat funksjon er ikke lenger fungerende for mine Android enheter, slik var det ikke for kort tid tilbake....

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer fint på android her, hvordan ser det ut når du prøver?

edit: nå er jo chatten deres selvsagt stengt, men du kan jo alltids oppdatere med noen bilder i morgen.

Du har jo ikke prøvd chatten, den var jo stengt....??!!  Internettsidene fungerer, men ikke kundeservice chatten.

Jeg skal selvsagt legge meg flat umiddelbart og beklage, dersom noen her får chattet med Canal digital parabol i dag via Android nettleser (Chrome eller integrert nettleser).

Du får ingen beskjed i forkant om at chat ikke virker for Android. Det får du vite etter du trykker knappen start chat, altså neste steg etter vindu der man kan skrive inn navn og andre valgfrie felt som kundenummer o.l..

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Neida det fungerer fint også på mobil testet jeg nå, plass nr 10 i køen.

edit: testet i chrome for android på tablet og HTC

Ok, da forstår jeg ingenting hos meg. Har brukt chatten noen få ganger på tlf og brett. Nå etter nydesignede nettsider så forsvinner bare hele chat vindu i det jeg starter chatten. Det samme skjer på Asus brett, HTC telefon, Sony z1 og Samsung brett. Alle med siste Chrome.

Vel jeg får heller finne fra PC neste gang... Har endret overskriften litt.

Lenke til kommentar

Neida det fungerer fint også på mobil testet jeg nå, plass nr 10 i køen.

edit: testet i chrome for android på tablet og HTC

Ok, da forstår jeg ingenting hos meg. Har brukt chatten noen få ganger på tlf og brett. Nå etter nydesignede nettsider så forsvinner bare hele chat vindu i det jeg starter chatten. Det samme skjer på Asus brett, HTC telefon, Sony z1 og Samsung brett. Alle med siste Chrome.

Vel jeg får heller finne fra PC neste gang... Har endret overskriften litt.

Kanskje prøv å bruk nettsiden uten mobil modus? står oftest nederst på siden "butt til fullversjon" 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...