Smedsrud Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 – Vi feildømte hvordan tilbudet ville bli mottatt av kundene, forteller utvikleren.Beklager at uTorrent snek til seg brukernes datakraft Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 "Vi beklager at vi ble tatt på fersken". Dette er omtrent like troverdig som en beklagelse fra en bankraner. µTorrent har vel alltid vært tvilsomt. 5 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Utorrent gikk til h.... for årevis siden. Ikke engang verdt å vurdere nå. 4 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Bytt til qBittorrent, open source og null reklame, fungerer ypperlig. 8 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) slutta å bruke utorrent etter at de gjorde det umulig å fjerne ting som du ikke ville ha der, som f.eks en "bundles" meny som bare er i veien. Synd fordi det brukte å være en lettvint og minimalistisk klient, men de ble for store for sitt eget beste og grådigheten tok over. Endret 14. april 2015 av Apox 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Er glad jeg kuttet ut utorrent for omtrent 2 år siden , bytte til Tixati og selv om jeg bruker programmet svært sjeldent er jeg stort sett fornøyd med det når jeg deler filer med andre familiemedlemmer på en relativt trygg og grei måte. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 "Vi beklager at vi ble tatt på fersken". Dette er omtrent like troverdig som en beklagelse fra en bankraner. µTorrent har vel alltid vært tvilsomt. Nei utorrent var helt greit helt til det ble korruptert utenifra. Nå er det søppelvare. 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 "Vi beklager at vi ble tatt på fersken". Dette er omtrent like troverdig som en beklagelse fra en bankraner. µTorrent har vel alltid vært tvilsomt. Sant så sant! Personlig har jeg brukt qBittorrent siden det først ble kjent hvordan uTorrent holt på og er strålende fornøyd og kan ikke akkurat si jeg savner uTorrent på noen som helst måte. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bruker fortsatt Utorrent jeg, hva anbefaler dere heller jeg skal bruke? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bruker fortsatt Utorrent jeg, hva anbefaler dere heller jeg skal bruke? QBittorrent har allerede blitt anbefalt flere ganger i tråden. Kan være verd å prøve. AtW 1 Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg bruker fortsatt Utorrent jeg, hva anbefaler dere heller jeg skal bruke? Jeg er veldig fornøyd med Tixati Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) µTorrent var da helt herlig en gang i tiden. Hele programmet i en stand-alone exe-fil på ~140kb. Hadde allerede forlatt Windows-skuta til fordel for Linux da de ble kjøpt opp så jeg rakk aldri å få med meg nedgangstidene Endret 15. april 2015 av hernil 1 Lenke til kommentar
Darksider Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Bytta til Deluge for lengst. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Er det noen alternativer til windows som er litt mindre komplekse? Er stor fan av den mer minimalistiske Transmission på mac, men har ikke funnet en lignende klient til windows.. Edit: Hmm.. ser ut som det faktisk er en "autorisert" windows versjon ute nå. Skal prøve den. Endret 15. april 2015 av Jaybug Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg er fortsatt på uTorrent 2.2.1, og har lyst til å bytte men har ikke funnet en verdig erstatter. To kriterier som ingen enda har klart: - Kunne skrive direkte til en nettverksplassering/NAS. - Ha en "sist/ofte brukte destinasjoner" ala uTorrent. Har prøvd qBittorrent og Transmission Qt, but no cigar so far. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Dette skriker jo "bytt til åpen kildekode", og det finnes mange gode alternativer. 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Deluge er den eneste av de jeg ikke har prøvd. Kan den skrive til NAS og huske siste lokasjoner jeg lagret? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Skrive til NAS har vel ikke noe med klienten å gjøre vel? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 qBittorrent klarer ikke å lagre til NAS - link Transmission har én defualt mappe, og man må bla seg frem hver gang man skal legge en nedlasting i en annen mappe. Veldig tungvindt med serier etc. Testet såvidt Deluge, men den ser ikke ut til å respondere på ekstern lokasjon. Har ikke prøvd så mye enda, men så langt ser uTorrent 2.2.1 fortsatt ut til å være det beste alternativet (før de begynte med reklame og all slags annet tull.) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 http://www.bittorrent.com/er en ren klone av uTorrent, så den er jo et alternativ for noen. Men mulig den har akkurat samme problemer som uTorrent. Den har iallefall like irriterende reklame osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå