kjas Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har et problem som dukket opp på masinen min i går.Har win.98. Når jeg er på nettet, og høyreklikker på f.eks et bilde eller bare på skjermen,kommer et vindu opp.Dette er jo normalt,untatt at det har sneket seg en link til en site inn på dette vinduet! Da av heller tvilsom karakter!! Hvordan i #$4$£ får man bort denne?Har prøvd"alt", men den sitter like godt!Dette skjer bare nar jeg er koblet opp på int. explorer.Bruker isdn.Finnes det en egen mappe eller noe for dette vinduet? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 adaware er tingen for deg! Lenke til kommentar
kjas Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Har prøvd det! Nytter ikke :grine: Programmet finner ingen mistenkelige ting Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Se på dette innlegget: DC Shredder Det hjalp i dette tilfelle Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Lønner seg også å teste Spybot Funker på samme måte som adaware, men pleier å finne mye mer. (husk å oppdater) Lenke til kommentar
kjas Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Har testet SPYBOT .Den fant mye,flernet dette,men problemet er der fortsatt. Når jeg er på nettet , og høyreklikker, ligger det en link som ikke vil bort. Den er plasert mellom "oppdater" og "egenskaper" Noen flere tips ang dette? Lenke til kommentar
kjas Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Fortatt ingen som kan hjelpe? :!: Har fått kjerringa på nakken Har ikke lyst til å rormatere og reinstalere win bare på grunn av dette :grine: Det må da være noen her som har vært borti dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå