nybegynner_ Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Hei, Når jeg trykker på understrek (shift og - ) så får jeg følgende resultat i openoffice word __ __ __ __ __ Altså får jeg en oppdelt mengde av streker og dette er ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker å få kontinuerlig understrek som dette _______________ Hvordan fikser jeg på innstillingene slik at jeg får en hel understrek uten mellomrom? Setter pris på svar og hjelp. Endret 14. april 2015 av Modassir Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Skal du ha hel strek må den vel tegnes. Er det på utskrift du skal ha hel linje, så prøv med en utskrift. Ikke alltid at det du ser på skjerm er likt det som kommer ut. Husker ikke i farten hvordan man tegner en strek i OO, men du skal altså tegne. Lenke til kommentar
nybegynner_ Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Skal du ha hel strek må den vel tegnes. Er det på utskrift du skal ha hel linje, så prøv med en utskrift. Ikke alltid at det du ser på skjerm er likt det som kommer ut. Husker ikke i farten hvordan man tegner en strek i OO, men du skal altså tegne. Nei det er ikke utskrift. Problemet er at noen ganger går det ann å tegne en hel understrek mens andre ganger blir det stiplet. Jeg trenger hjelp til å fjerne stiplet funksjonen. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
nybegynner_ Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Løsningen var å klikke på innstillinger og format og border... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå