GroKoDilla Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 I believe I can fly... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Yes, you can..... Du flyr rundt i den fotografiske verden og leker deg:-) Fortsett med det! Synes dette ble severdig og på mange måter et friskt bilde. Liker strålene som kommer ned fra himmelen og sprer lyset utover fjellene(?) Kreativt og flott GroKo:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Yes, you can..... Du flyr rundt i den fotografiske verden og leker deg:-) Fortsett med det! Synes dette ble severdig og på mange måter et friskt bilde. Liker strålene som kommer ned fra himmelen og sprer lyset utover fjellene(?) Kreativt og flott GroKo:-) Takk for det! Ja, leke, det liker jeg ;-) Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Når jeg så dette bildet lurte jeg sterkt på om det var Verdens undergang som var begynt. I alle fall er dette et flott og dramatisk bilde hvor du har fanget lyset på en utmerket måte. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Når jeg så dette bildet lurte jeg sterkt på om det var Verdens undergang som var begynt. I alle fall er dette et flott og dramatisk bilde hvor du har fanget lyset på en utmerket måte. Mvh Torbjørn Det er nok ikke en helt usannsynlig undring du hadde der ;-) Lyset er ihvertfall alltid sterkere enn mørket! Mht drama --- det er meg, det ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg