kans Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Hei! Lyset i min instrumentpanelet, i midten, hvor man blant annet styrer A/C har sluttet å fungere. Er det noen som vet hvor man får kjøpt pærer som passer i bilen? Har tatt ut en pære og den ser slik ut: http://www.autopartsapi.com/eEuroparts.com/images/parts/lg_c84885e1-9033-481f-8a4b-f1edaf93b243.jpg Har vært på blant annet Bilxtra og hørt, men de hadde ikke sånne og visste heller ikke hvor jeg kunne få tak i dette. Må jeg til forhandler? Tips? Takk! [Løst: Snakket med forhandler]/Kans Endret 16. april 2015 av kans Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Dette finner du nok ganske kjapt på nettet, hva står det på pæren? edit: Du kan høre med volvo først, er nok ikke store prisforskjellen når du bare skal ha pære og ikke få de til å bytte. Endret 14. april 2015 av Sampson Lenke til kommentar
kans Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Jeg ser egentlig ikke noe informasjon på pærene, annet en 12V. Er det bare å stikke innom hvilken som helst Volvo forhandler? Ala Bilia eller lignende? Eller bør jeg oppsøke et verksted? /Kans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå