fjernto Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Brukte isotretinoin for en stund tilbake, sluttet med tablettene i januar 2014. Var helt ren å pen i huden frem til august/september 2014, ikke noe stort kviseutbrudd og sånn har det foregått nå siden. Har kanskje noen 2-4 små kviser i pannen og litt flere bitte små kviser, som nesten ikke vises. har også av og til noen små gul aktige kviser rundt munnen, noen ganger kan de rundt munnen være større, men er som regel ganske små å forsvinner etter 1-3 dager.. men, jeg har veldig sensitiv hud å har litt sånn solbrent ansikt når jeg sluttet med kuren å ikke hadde en eneste kvise i ansiktet. Nå, som det er noen små her å der, blir ansiktet endel rødt. noe som jeg blir sykt lei å irritert av! Er tross alt over 20 år å synes dette svineriet skal ta en slutt!! men, jeg er mye bedre i huden nå enn jeg var, før jeg startet med den. Har bare veldig lyst til å ha ett tilnærmet kvisefritt ansikt. Har forresten ikke noen kviser andre steder. Noen som har gått på den engang, så etter en stund med avsluttet kur fått ett lite/middels/stort kviseutbrudd igjen, har prøvd på nytt med suksess ? Beklager, komma å punktum feiler.. Gidder ikke å fixe opp i det, nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå