Ragnar Skj Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Enkle boligforhold - men med Tv ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hei, Ragnar. Ja, dette er langt under "Husbank"-standard, - kan det være en gjeterhytte el. lign., det kan vel ikke være en permanent bolig, vel ? Men, om den evt. boligen er av beskjeden standard, så er i hvert underholdningsaspektet ivaretatt ! Dette var et interessant bilde, Ragnar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Hei, Ragnar. Ja, dette er langt under "Husbank"-standard, - kan det være en gjeterhytte el. lign., det kan vel ikke være en permanent bolig, vel ? Men, om den evt. boligen er av beskjeden standard, så er i hvert underholdningsaspektet ivaretatt ! Dette var et interessant bilde, Ragnar ! M v h Albert. Det så ikke ut til at noen ville kommentere dette bildet, så det er hyggelig at du ville gi ditt bidrag her. Utrolig nok så det ut til at noen hadde tilhold der, i et husvære nærmest rasket sammen av plankebiter etc funnet i fjæra. Tror neppe dette er permanent tilholdssted. Kravet til luxus kan umulig være stort, og nokså utenkelig etter våre begreper. Synes dette var såpass interessant at jeg foreviget det. Gjeterhytte eller lignende som du nevner er slett ikke utenkelig i denne sammenheng. Selv om min tekst under bildet er en aning humoristisk, så er det nok fullt alvor for de det gjelder her. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Oii! Ja det må man si! Bra det var 25 grader, da gjør det jo ikke sååå mye med litt gjennomtrekk. Fin dokumentasjon dette. Det finnes vel dessverre mange mennesker som lever under enda kummerligere forhold enn dette er jeg redd. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Oii! Ja det må man si! Bra det var 25 grader, da gjør det jo ikke sååå mye med litt gjennomtrekk. Fin dokumentasjon dette. Det finnes vel dessverre mange mennesker som lever under enda kummerligere forhold enn dette er jeg redd. Gjennomtrekk, langs kysten der blåser det "som bare det" og store bølger ruller inn mot stranden. Fint at du ville kommentere Helene. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Reine luksuskåken dette sammenlliknet med steder jeg så i Goa. God dokumentasjon i fint utsnitt med skråvinkel. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Reine luksuskåken dette sammenlliknet med steder jeg så i Goa. God dokumentasjon i fint utsnitt med skråvinkel. Roar Luksuskåk og luksuskåk fru Blom, trodde nesten ikke det kunne bli verre, men takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ett megetsigende dokumentarbilde. Så noe lignende på Grand Canaria for noen år siden, hvor folk faktisk bodde. Ett meget fristende ølglass du viser oss her, men nå må du ikke glemme at det er forbudt med alkoholreklame her på berget. Plutselig kan du risikere å få besøk av tilsynet for høg moral Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Ett megetsigende dokumentarbilde. Så noe lignende på Grand Canaria for noen år siden, hvor folk faktisk bodde. Ett meget fristende ølglass du viser oss her, men nå må du ikke glemme at det er forbudt med alkoholreklame her på berget. Plutselig kan du risikere å få besøk av tilsynet for høg moral Mvh. Rolf Husk det Rolf at teoretisk sett kan det jo være alkoholfritt øl !! (riktignok meget teoretisk) Ellers fin med din opplysende kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg