Idrin Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Hei. Et spill ble kjøpt ved et uhell på Playstation 4 og de nekter meg refundering. Har jeg noe rettigheter i det hele tatt eller ble de så godt som tatt fra meg når jeg godtok tjenestevilkårene til Playstation Network? Endret 14. april 2015 av punk20 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Har prøvd å få tilbake penger for digitale spill via PSN før, og jeg har aldri fått det til Men du kan jo sende en mail til Sony og spørr, skader jo ikke. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jo. Men da må du kontakte banken og ta det den veien. Det er dessuten garantert utestenging av konto ettersom det var du og ingen andre som stod ansvarlig for kjøp. Her er en på Reddit som var uheldig. Noen hacket kontoen hans og kjøpte spill på kredittkortet til oprinnelig eier. Får ikke refundert uten at kontoen blir sperret. Det ordnet seg til slutt da, men det var vel er Reddit-korstog som skulle til. https://www.reddit.com/r/gaming/comments/2yq8oq/my_psn_account_got_hacked_this_morning_sony/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå