bajas1234 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Nå har jeg en AMD Athlon XP1900+ uklokka prosessor med Swiftech MCX462+ kjøler (ja, jeg har huska kjølepasta) og temperaturen ligger på ca 50grader +/- !! Jeg har ikke på sidedøra på kabinetter pga. varmen.... kjøleren er riktig montert. Med gamle kjøleren min (husker ikke navn på den) var temperaturen på omtrent det samme... er desse prosessorene så varme??? noen andre som har XP1900+ å kan poste temperaturen sin her ? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hvor mye kjølepasta brukte du da? Temp på en XP2000 som jeg har er konstant 35'C med en Volcano 11+ Lenke til kommentar
bajas1234 Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Jeg brukte passlig med kjølepasta, men en prosessor skal vel ikke bli så varm med så god kjøler og vifte... kan det vere noe galt med prosessoren i utgangspungtet? Lenke til kommentar
bajas1234 Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Jaja, uannz har jeg kvitta meg med 1900+ prosessoren å skaffa meg en XP 2600+ Men tempen er den samme, med samme kjøleren!!!!!! Kan det vere dårlig luft gjennomstrømming i kabinettet mitt??? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jaja, uannz har jeg kvitta meg med 1900+ prosessoren å skaffa meg en XP 2600+Men tempen er den samme, med samme kjøleren!!!!!! Kan det vere dårlig luft gjennomstrømming i kabinettet mitt??? Dårlig Airflow kan gi høg temp ja.. Hvilket kabinett har du? Og har du Kabinettvifter installert? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kanskje på tide med en BIOS oppdatering, for det kan tenkes at temp. måleren er litt føkka... Og for det andre... 1900+ kom ikke i thoroughbred versjonen, så du har nok en palomino, som i og for seg er ganske varm.... Og hvis du har skaffa deg en 2600+, noen gang tenkt på at selv om de nye kjernene lager mindre varme,så vil denne cpu'en du har nå generere like mange watt i varme som den gamle 1900+'en du har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå