dansun74 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg har en Toshiba med Windows8.1. På Google Chroome kommer det opp masse hot deals på siden. Og på internett Explorer får jeg ikke vekk noe som heter start my search. Jeg har Avg free. Hva bør jeg gjøre for å få fjernet uønsket møkk og oppnå maks ytelse?????? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 - Avinstaller all programvare du ikke bruker - Kjør clean-funksjonen til CCleaner - Feks Avira Antivurs i kombinasjon med Malwarebytes for beskyttelse - Legg inn AdBlock i Chrome Burde hjelpe litt. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Sjekk utvidelser i nettleserene dine, der finner du sannsynligvis noe du ikke har lagt inn selv AVG free kan du avinstallere, bruk den som kom med pc'en din-> Windows Defender, dette er fra før allerede installert på pc'en din, bare deaktivert og er gratis. Følg Kyrres liste, gå gjennom installerte program listen, du finner denne også i CCleaner. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 I tillegg til Malwarebytes, kan en runde med AdwCleaner fjerne mye møkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå