Gå til innhold

Terror fluer!


Anbefalte innlegg

I Januar i år sluttet jeg i jobben, og begynte jeg å ta fag som privatist. Nå sitter jeg stort sett flere timer hver dag på samme plass ved kjøkken bordet og jobber med skolearbeid. Og veldig ofte kommer det en sånn bitteliten svart flue som svirrer rundt hodet mitt, flyr fram og tilbake få cm fra øynene mine, setter seg på matteboka, kræsjer med datan, prøver å fly opp i nesen min. Får som regel raskt tatt knekken på den, for de er ganske treige og ikke så vanskelig å få tak i. Og da i løpet av få strakser er det plutselig en ny en der. Moser de så ser at de dør, så det er en ny flue som kommer.

 

De kommer alltid kun èn om gangen og så fort jeg dreper en kommer det en ny. Jeg bor i en liten leilighet med åpne løsninger, men har kun merket disse fluene når jeg sitter ved kjøkkenbordet. Hva er dette for slags flue? Noen som har hørt om noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha! Men er det en hel gjeng da som gjemmer seg en plass å sitter å smyg titter på meg og kommer inn etter tur når den forrige dør for å gjøre livet mitt surt? Har aldri sett to samtidig og det er ikke snakk om mange minuttene(av og til sekunder) før en ny er på plass.

#goinginsane

Lenke til kommentar

Haha! Men er det en hel gjeng da som gjemmer seg en plass å sitter å smyg titter på meg og kommer inn etter tur når den forrige dør for å gjøre livet mitt surt? Har aldri sett to samtidig og det er ikke snakk om mange minuttene(av og til sekunder) før en ny er på plass.

#goinginsane

 

Kontakt  http://www.boss.no/Bedrift/Frameset.htm

Boss Norge. De har det riktige insektsbekjempende middelet du er ute er etter. Fruktfluer er plagsomt.

Når du tar kontakt med dem så vil du få god rådgivning om hvordan middelet skal brukes.

Endret av Glowman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...