Ovidia2 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fred Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fikk meg til å tenke på at jeg jo har et fluebilde som jeg ikke har sett på skjerm fra soveromsvinduet på Lanzarote. Artig det vesenet der som ser ut til å ligge på ryggen og sparke med beina. For presentasjonen tror jeg en grå bakgrunn rundt bildeformatet ville høynet presentasjonen. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hei, TCL Photography. Fluer kan være svært irriterende, når de surrer rundt ens hode og gjør det umulig å konsentrere seg om annet enn å bestemme seg for å få tatt livet av "den j**la flua" så fort som bare fy ! Og når den langvarige kampen endelig er over, og det surrende beistet er brakt til taushet, er det godt å sette seg ned og fortsette der man ble tvunget til å slutte ! Men så, - "Ssssssssss", -og så er det "på'an igjen" ! Et lite foto-objekt, men et artig bilde, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Minimalistisk, men likevel severdig i aller høyeste grad. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Flott hig key! Kreativt motiv og godt utført. Ellers, så har vel gamlekara Kneppen & Andersson sagt det meste:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg