Rustymagus Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Innholdet i plattformeventyret bestemmes av fansen.YouTube-stjernen PewDiePie får sitt eget spill 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Men, han viser oss en del spillgjennomganger som man ellers aldri ville ha fått se. Jeg synes han artig å lytte til, når han viser oss rare spill. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Han oppfører seg som en skrekkelig travel drittunge. 8 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Det var morsomt første gangen man så han på Youtube, men etter det ble det bare trassig. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Sjekka ett par videoer av han, når jeg først hørte om han, som var i år... Men han bare satt der å skreik som en 12 åring. Gjorde vondt i ørene og var redd for å sprenge en høyttaler eller trommehinne, så skrudde av rimelig fort. Ikke noe for meg. 4 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Mista litt respekt av gamer.no (en seriøs spillside) når de lager en artikkel om en irriterrende svenske. For all del. Han vet publikumet hans. Men for meg, er det bare skriking, barnslig være måte, og overdreven videoklipping/effekter. Men igjen, jeg ekke akkurat demografien hans heller. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Mista litt respekt av gamer.no (en seriøs spillside) når de lager en artikkel om en irriterrende svenske. For all del. Han vet publikumet hans. Men for meg, er det bare skriking, barnslig være måte, og overdreven videoklipping/effekter. Men igjen, jeg ekke akkurat demografien hans heller. Målgruppen er jo tydeligvis veldig unge mennesker, så det er jo ikke så rart. Ser meg enig i hva du skriver. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Da må jeg være temmelig ung til sinns. Det er jo en bra egenskap, på tross av alderen min. Selvfølgelig ser jeg at det er en del skrik og skrål. Men, volumet kan justeres til passende på sine høytalere, ikke glem det. Jeg synes fremdeles han behersker å finne mange rare ting å vise fram blant spill. Lattis av et spill. Artig at noen har hatt fantasi til å lage et sånn spill: Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Ett sosialt sett interessant fenomen, denne svensken. Det viser ganske tydelig at intelligens-nivået blant mange gamere er på nivå med siklende Paradise Hotel-tittere. 4 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Så lenge det ikke kun er tullball, men at man faktisk får innsikt i noe nytt som man ellers aldri ville fått se, så er det gangbart. Se bare på latterlig dårlige Melodi Grand Prix som folket benker seg foran år etter år etter år. Det er unektelig mye dårlig der, men noen perler finnes innimellom. Når det er underholdende så er det underholdende. En del mennesker finner PewDiePie underholdende. Sånn er det bare Endret 15. april 2015 av G Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 . Se bare på latterlig dårlige Melodi Grand Prix som folket benker seg foran år etter år etter år. Det er unektelig mye dårlig der, men noen perler finnes innimellom. MGP er én gang i året. Millioner benker seg foran Pewdepies videoer hver eneste dag. For øvrig enig i at folk må få se det de finner underholdende. Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Gud bedre. Sikkert moro å høre på for fjortiser, men for en ekstremt slitsom "moroklump". Like ufroståelig at denne fyren er blitt kjendis som rosabloggerne. Men siden jeg er passert 30 som gamer, er jeg vel helt utafor målgruppa...... 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Hva var synes du var morsomt i dine unge dager? Altså, blir litt irritert når å hate slikt fort blir "bandwagoning". Som sagt her allerede; målgruppen hans er jo barn/ungdom selv om enkelte voksne også ser på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå