rvenes Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hallo WinXP maskina mi og Win2k3 servern min blei veeeeldig treige no i dag og litt i går trur eg.... (brukte den ikkje så masse i går) Lurte på om det var noke nytt virus ute som føkker opp slik? Eg har foresten Norton Antivirus på begge pc'ene med ganske nye virusdefinisjoner... lasta ned nye no, og søker igjennom men... Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Test med Trend HouseCall http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp Hvis ikke denne finner noe heller.. så vil jeg nok tro at det er andre gruner. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Den fønker jo ikkje på 2003. Andre eg har snakka med har også opplevd det samme. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du kan prøve å søke etter spyware også med AdAware og SpyBot, kan hende det har kommet noe slikt griseri inn på maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå