Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) God dag godtfolk. Håper ikke dette er feil kategori for denne tråden, og om det er ber jeg om unnskyldning for det. Jeg bor i Bergen, og som andre beboere av regn-byen kan vitne for, er det mye oppover og nedover bakker, og alt for få parkeringsplasser i sentrum. Tilfeldigvis ligger min arbeidsplass midt i sentrum, og jeg tenker meg en elektrisk sykkel som kan hjelpe meg med disse sinte oppoverbakkene. Har prøvd å gå til og fra jobb, men kommer ofte fram og tilbake svett. Noe som er høyst uønsket der jeg jobber. Er det noen som har noen erfaring med el-sykler i slike terreng? Som sagt, er det jeg ønsker mest en sykkel som kan hjelpe meg så mye som mulig i de sinte bakkene. Har dere noen el-sykler å anbefale? EDIT: Pris er forresten veldig diskuterbart. En god langtids investering som kan spare meg bensin og noen flaue svette-ringer er hvert en liten formue. Endret 14. april 2015 av Slettet-JWlLR8 Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 En god start ville være å prøvekjøre en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå