Gå til innhold

- Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Jakobk

Utfall  

41 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å si at dere feilet fordi dere ikke spilte bra nok. Dere hadde mye possession og en god del bra spill, men sviktet i det siste leddet. Dere hadde mange skader, det er kjipt men dere er en stor nok klubb at dere har råd til god dybde. LVG ble tvunget til å legge om taktikken, men den fungerte ikke. Og å skylde på at vi forsvarer oss når dere ikke en gang får testet keeperen vår skikkelig høres litt ut som å stikke hodet i sanden. PSG og City greide det. Det gjorde ikke dere og da fortjener dere ikke mer. Om jeg er en kuk for å kritisere manageren deres (i motsetning til hva som blir sagt andre veien) så får det bare være. :)

Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor langt oppi Mourinhos anus den gjennomsnittlige Chelsea-fan har hodet sitt.

 

Grusom fotball til tider, og har aldri vært i nærheten av å vinne CL med Chelsea. Det skjer heller ikke på en god stund fremover.

 

For all del, solid lag som vinner den hjemlige ligaen, men jeg tror flere lag kunne hevdet seg dersom de også skulle prøve og safe inn 1-0 hjemme mot Burnley og Stoke.

 

Beundret Chelsea tidligere i sesongen, men mye av kruttet ble brukt opp, og siden bortekampen mot Swansea i midten av januar har dem, rent underholdningsmessig, fremstått som et parentes i Premier League. Istedenfor har han brukt tiden sin godt på å spre sur guffe mot dommerstanden i Premier Legue (som forsåvidt betalte seg i går) og på toppen av det hele brukt sin karisma til å få med seg guttungene, norsk som engelsk, på å seriøst tro at FA har en kampanje pågående mot dem.

 

Men for all del, heller Chelsea enn Arsenal/City/Liverpool 7 dager i uken,.

Endret av Amoralsk
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Lurer litt på hvor langt oppi Mourinhos anus den gjennomsnittlige Chelsea-fan har hodet sitt.

 

Grusom fotball til tider, og har aldri vært i nærheten av å vinne CL med Chelsea. Det skjer heller ikke på en god stund fremover.

 

For all del, solid lag som vinner den hjemlige ligaen, men jeg tror flere lag kunne hevdet seg dersom de også skulle prøve og safe inn 1-0 hjemme mot Burnley og Stoke.

 

Beundret Chelsea tidligere i sesongen, men mye av kruttet ble brukt opp, og siden bortekampen mot Swansea i midten av januar har dem, rent underholdningsmessig, fremstått som et parentes i Premier League. Istedenfor har han brukt tiden sin godt på å spre sur guffe mot dommerstanden i Premier Legue (som forsåvidt betalte seg i går) og på toppen av det hele brukt sin karisma til å få med seg guttungene, norsk som engelsk, på å seriøst tro at FA har en kampanje pågående mot dem.

 

Men for all del, heller Chelsea enn Arsenal/City/Liverpool 7 dager i uken,.

Kanskje du heller skal spørre deg selv hvor mye du har lagt Mourinho for hat når du anklager han for ting han ikke har sagt og ting som ikke er hans feil? Skal fint innrømme at jeg er subjektiv om Mourinho, men det innlegget der henger ikke på greip.

 

Å forvente at vi skulle stille opp med festfotballen vi gjorde, igjennom en hel sesong er urealistisk. Alle lag går på formtap, noe vi har vært i veldig lenge nå. Det er ikke overraskende eller unormalt når man leder ligaen med så mange poeng som vi har gjort i det siste. Det krever mer å motivere troppen. Hvem husker vel ikke når United feiret ligagullet for tidlig og City tok dem igjen? Kritikk man kan rette mot Mourinho her er at han har rulert for lite på spillerne sine. De har til tider virket slitne. Men det er ikke pga at taktikken vi er svakere. Du nevner kampen mot Stoke hvor vi hadde over 60% possession og 10 skudd på mål. Festfotball om man går ut ifra logikken til folk her inne.

 

Angående kampanje saken har han aldri sagt at dommerne eller FA har vært med på den. Det var rettet mot media. Det er jeg uenig i bortsett i fra Sky sitt studio som kan virke litt for røde av og til. Men det blir spekulasjon.

 

At possession dømmer hvor underholdende fotball man spiller forstår jeg ikke. Vi var til tider rustne, men når ting klikket var det morsomt å se på. Målet var helt nydelig og langt mer underholdende enn noe av det United greide å prestere til tross for at de hadde 70% av ballen. Nå er det så klart lov til å være uenig, men det hadde vært gøy med litt mer modne svar som ikke inneholder kuk og anus. :)

Lenke til kommentar

Ikke prøv deg. Dette her har dere remjet om stort sett hele sesongen, hvordan dommerne har vært imot dere, og Mourinho har vært en del av dette, senest i går da han presterte å klage på at De Gea ikke ble utvist. Ikke prøv å innta en offerrolle her nå, dere har vært klare og tydelige på at dommerne er mot dere, og hovedgrunnen til det er fordi dere har en coach dere ser mer opp til enn sunt er.

 

Jaja, "10 points!"

Gratulerer med tittelen, den tar ingen fra dere nå, men prøv i hvert fall å våkne fra Mourinho-komaet deres og innse at laget er hav unna for eksempel City og Pool i fjor. Da Ferguson leverte denne typen fotball på slutten av karrieren sin så var det veldig få fans som trivdes med det.

Endret av Amoralsk
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er det bare folk som erkjenner et drap som dømmes?

Kamptrådene deres gjennom stort sett hele sesongen: "Dommeren er forferdelig" "FA er hodeløs" "Fuck FA". Syrligheten skinner gjennom, lurer fælt på hvordan reaksjonene hadde vært fra dere og Mourinho dersom det var Drogba som ble felt på midten og United scoret.

Lenke til kommentar

Ok, la meg omformulere: Dere har brukt 80 % av sesongen på å klage på dommerne, og det samme gjelder Mourinho de gangene han har vært i media. Tipper kausalitet.

 

Det holdt forresten jeg også på med. Da var jeg 14 år og spilte småguttefotball.

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...