luistheghost Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hvitveisfamilie. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hei, Bjarte. Jeg er langt på vei enig i dine betraktninger angående bilder av "levende" blomster versus avskårne, som kanskje best hører hjemme i kategorien "stilleben". Bildet av hvitveisplanten på"rot" er flott, med sterke, klare farger, godt lys og en uforstyrrende bakgrunn ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 I noen tilfeller kunne kanskje hvitveisen like gjerne vært kalt "rosaveis" da den fremstår kanskje mer rosa enn hvit i en del tilfeller. Når man ser kameravinkelen her tipper jeg du har liggi langflat med nesa ned i marka. Flott vinkel når kamera befinner seg i samme høyde som motivet. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på her. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Nydelig studie av våren! Flotte farger som jeg liker godt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Rett og slett vakkert, vel-eksponert og med suveren kontroll av DOF'en her! Gode detaljer og harmonisk bakgrunn med nydelig bokeh. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fint at noen tar utfordringen og fotograferer blomstene i sitt opprinnelige element. Et absolutt vellykket resultat dette ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Et flott bilde dette hvor lys, farger og beskjæring er veldig bra. God skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 En fryd for øye mvh Torhild Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Mange takk til alle for hyggelige kommentarer! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg