HSP Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg kunne faktisk tenkt meg ørlite mer lysning på disse mørke bildene dine så noe mer konturer kommer fram. Tror faktisk de kan bli like spennende for det. Men så var det smake og baken da. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Jeg kunne faktisk tenkt meg ørlite mer lysning på disse mørke bildene dine så noe mer konturer kommer fram. Tror faktisk de kan bli like spennende for det. Men så var det smake og baken da. Roar Tusen takk for en ærlig tilbakemelding Roar. Ja, det kan være at det har blitt litt mye av denne leken nå. Jeg synes det er interessant å eksponere etter høylysene og se hvordan det blir seende ut, derav disse mørke bildene jeg har drevet med i det siste. Det er noen flere på vei (lastet nettopp inn et minnekort med mye bilder), men så tror jeg at jeg skal prøve på noe annet. Kanskje gjøre det motsatte; eksponere etter skyggene og la høylysene brenne ut totalt. Henning Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Spennede. Liker at det ikke er i svarthvitt! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Spennede. Liker at det ikke er i svarthvitt! Hilsen Tove Tusen takk. Ja med "de røde øynene" i bakgrunnen kunne jeg ikke konvertere dette synes jeg. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Spennende utsnitt, men som Roar fremfører, bitte lite grann for mørk. Her snakker vi jo om nyanser, og du har sikkert vurdert dette under etterbehandlingen. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Liker det mørke og litt ukjente.....pirrer fantasien, slik at det spinner en og annen historie ut av det. Ble en veldig god dybde her. Tøffe linjer som går på skrått tvers igjennom bildet. Personen til høyre har kanskje tatt sikte på de røde lysene. Kanskje det er tegnet hun(?) har ventet på....for der går en kar rett foran lysene! Ble litt svevende, men skitt au:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 Spennende utsnitt, men som Roar fremfører, bitte lite grann for mørk. Her snakker vi jo om nyanser, og du har sikkert vurdert dette under etterbehandlingen. Vennlig hilsen Ragnar Liker det mørke og litt ukjente.....pirrer fantasien, slik at det spinner en og annen historie ut av det. Ble en veldig god dybde her. Tøffe linjer som går på skrått tvers igjennom bildet. Personen til høyre har kanskje tatt sikte på de røde lysene. Kanskje det er tegnet hun(?) har ventet på....for der går en kar rett foran lysene! Ble litt svevende, men skitt au:-) Tusen takk Pentaxen og Ragnar. Ja, litt forskjellige meninger om mørket, det er godt å se at ikke alle er helt enige alltid. Veldig nyttig å se hvordan disse bildene blir lest av forskjellige personer. henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg