Cls88 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Limtå lykt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Her ville jeg forminsket himmelen til den ble 1/3 av bildet slik grunnregelen sier da mye himmel lett får det som egentlig er bildet til å gå i bakleksa for betrakter. Et ekstra oppskarpingsklikk eller to ville også ha gjort seg her i det som jeg ette toppbeskjæring ser for meg som et flott panoramaformat i brukbar komp. Roar Lenke til kommentar
Cls88 Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Her ville jeg forminsket himmelen til den ble 1/3 av bildet slik grunnregelen sier da mye himmel lett får det som egentlig er bildet til å gå i bakleksa for betrakter. Et ekstra oppskarpingsklikk eller to ville også ha gjort seg her i det som jeg ette toppbeskjæring ser for meg som et flott panoramaformat i brukbar komp. Roar Beklager seint svar. Takk for tilbakemelding. Har nå prøvd og laga en ny versjon der jeg gitt litt oppskarping og beskjære det i panorama format:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg