Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Blåmeis, - hyperaktiv og godlynt ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hei Albert. Flott svensk "lagerfugl" kanske direkt fra lagret på NetOnNet :rofl:nei bare tuller lit, noen gang blir det ikke brukbare bilde men nye muligheter i dag Ha en lika fin dag som på Andøya, sol, blå himmel och nesten vindstille og til det noen plusgrader Blir kamera med på jobb og tur etterpå og se etter linerlen M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hyperaktiv er kanskje ordet, men jeg tror ikke den har ADHD. Denne har holdt seg godt i lagret tilstand. Yankeysveisen sitter som den skal. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Hei Albert. Flott svensk "lagerfugl" kanske direkt fra lagret på NetOnNet :rofl:nei bare tuller lit, noen gang blir det ikke brukbare bilde men nye muligheter i dag Ha en lika fin dag som på Andøya, sol, blå himmel och nesten vindstille og til det noen plusgrader Blir kamera med på jobb og tur etterpå og se etter linerlen M v h Leif Hei, Leif. Nyt været, - her er det grått og kaldt, og regnet strømmer ned ! Lykke til med linerle-"jakten", og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Hyperaktiv er kanskje ordet, men jeg tror ikke den har ADHD. Denne har holdt seg godt i lagret tilstand. Yankeysveisen sitter som den skal. Roar Hei, Roar. Jeg lurte faktisk på om jeg skulle bruke uttrykket ADHD, men fant ut at "hyperaktiv" nok var mer treffende. Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Der er`n igjen. Like skarp og velfrisert som alltid. Du har tydeligvis mye godstoff på lager ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det. Flott, Flott, Flott. Du er en mester på disse fuglebildene og dette ligger ikke noe tilbake i forhold til alle de andre bildene du har her på Tek. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Der er`n igjen. Like skarp og velfrisert som alltid. Du har tydeligvis mye godstoff på lager ! Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. He-he, - det er praktisk å "noe å ta av", men det er liksom mest OK å legge inn nye bilder, da ! Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, Ragnar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det. Flott, Flott, Flott. Du er en mester på disse fuglebildene og dette ligger ikke noe tilbake i forhold til alle de andre bildene du har her på Tek. Mvh Torbjørn Hei, Torbjørn. Noen bilder blir man godt fornøyd med, men mange skulle jeg gjerne ha lagt mer arbeid i, for å få fram farger og detaljer bedre, Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, Torbjørn ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg