Gå til innhold

Blåmeis, - hyperaktiv og godlynt ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert.

Flott svensk "lagerfugl"   :) kanske direkt fra lagret på NetOnNet  :rofl:nei bare tuller lit, noen gang blir det ikke brukbare bilde :hmm: men nye muligheter i dag :)

Ha en lika fin dag som på Andøya, sol, blå himmel och nesten vindstille og til det noen plusgrader :) Blir kamera med på jobb og tur etterpå og se etter linerlen :)

M v h  Leif :)

Lenke til kommentar

Hei Albert.

Flott svensk "lagerfugl"   :) kanske direkt fra lagret på NetOnNet  :rofl:nei bare tuller lit, noen gang blir det ikke brukbare bilde :hmm: men nye muligheter i dag :)

Ha en lika fin dag som på Andøya, sol, blå himmel och nesten vindstille og til det noen plusgrader :) Blir kamera med på jobb og tur etterpå og se etter linerlen :)

M v h  Leif :)

Hei, Leif.

Nyt været, - her er det grått og kaldt, og regnet strømmer ned !

Lykke til med linerle-"jakten", og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Hyperaktiv er kanskje ordet, men jeg tror ikke den har ADHD.

Denne har holdt seg godt i lagret tilstand.

Yankeysveisen sitter som den skal.

Roar

Hei, Roar.

Jeg lurte faktisk på om jeg skulle bruke uttrykket ADHD, men fant ut at "hyperaktiv" nok var mer treffende.

Mange takk for hyggelig kommentar, forresten ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det. Flott, Flott, Flott. Du er en mester på disse fuglebildene og dette ligger ikke noe tilbake i forhold til alle de andre bildene du har her på Tek.

Mvh Torbjørn

Hei, Torbjørn.

Noen bilder blir man godt fornøyd med, men mange skulle jeg gjerne ha lagt mer arbeid i, for å få fram farger og detaljer bedre,

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, Torbjørn ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...