Gjest member-296438 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Lofoten, slik jeg ser det - Anker brygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Der bodde jeg når jeg var i Svolvær for 6 år siden. Fint hotell og jeg var som du også tydeligvis har vært, heldig med været. Henning Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hei, Pentaxen. Når jeg så dette bildet. tenkte jeg: "Det er synd at ikke flere kommunepolitikere / byplanleggere tar en studietur til Svolvær, for der er det noe (= mye) å lære". Et godt eksempel på at det er mulig å ta vare på stedets egenart når et område skal fornyes / rehabiliteres, - dette er jo vakkert ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Åhh! Så flott! Mye bedre enn Aker brygge! Vi har en del av sorten her i vårt distrikt også, herlig atmosfære! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Kanskje ville speilingene komme enda bedre frem ved en lysning av nedre del av bildet. Ellers greit utsnitt med god skarphet, farger og detaljer. Er det Makøl (ikke sikker på stavemåte) servering i det glasshuset der? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Mye å ta av når det gjelder arkitektur med mer i Svolværtraktene ser jeg. Igjen et godt dokumentasjonsbilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Foretrekker denne fremfor Aker brygge. Et hyggelig sted i strålende sol. Kanskje det skulle vært en liten tanke mer av sjøen i forgrunnen , slik at speilingene hadde kommet bedre frem. Når det gjelder ølet er navnet : Mack øl . Med eller uten måseegg. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Takker for fine kommentarer:-) Tror kanskje noen bruker dette som Svolvær´s Aker brygge, men så var det denne N´en da.... De har vært tro mot mye av det som var opprinnelig på denne holmen, og det kan ikke sies om en del av de andre byggene i Svolvær. Der tror jeg arkitektene har vært på Anker og fått for mye Møller´s tran...... Har ikke fått vært innom og drukket/spist der enda, men trøster meg med at da er nok Mack ølet godt og kaldt til jeg kommer. Hvis ikke kjeden har inngått avtale med Ringnes i mellomtiden......da griner jeg:-( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Takker for fine kommentarer:-) Tror kanskje noen bruker dette som Svolvær´s Aker brygge, men så var det denne N´en da.... De har vært tro mot mye av det som var opprinnelig på denne holmen, og det kan ikke sies om en del av de andre byggene i Svolvær. Der tror jeg arkitektene har vært på Anker og fått for mye Møller´s tran...... Har ikke fått vært innom og drukket/spist der enda, men trøster meg med at da er nok Mack ølet godt og kaldt til jeg kommer. Hvis ikke kjeden har inngått avtale med Ringnes i mellomtiden......da griner jeg:-( Enig med deg Pentaxen !!! Ringnes kills good beer. Ellers heter det : øl er så godt at det gøy å tisse. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg