Gå til innhold

Lofoten, slik jeg ser det - Anker brygge

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Pentaxen.

Når jeg så dette bildet. tenkte jeg:

"Det er synd at ikke flere kommunepolitikere / byplanleggere tar en studietur til Svolvær, for der er det noe (= mye) å lære".

Et godt eksempel på at det er mulig å ta vare på stedets egenart når et område skal fornyes / rehabiliteres, - dette er jo vakkert ! :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Foretrekker denne fremfor Aker brygge.

Et hyggelig sted i strålende sol.

Kanskje det skulle vært en liten tanke mer av sjøen i forgrunnen , slik at speilingene hadde kommet bedre frem. Når det gjelder ølet er navnet : Mack øl . Med eller uten måseegg.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for fine kommentarer:-) Tror kanskje noen bruker dette som Svolvær´s Aker brygge, men så var det denne N´en da....

De har vært tro mot mye av det som var opprinnelig på denne holmen, og det kan ikke sies om en del av de andre byggene i Svolvær. Der tror jeg arkitektene har vært på Anker og fått for mye Møller´s tran......

Har ikke fått vært innom og drukket/spist der enda, men trøster meg med at da er nok Mack ølet godt og kaldt til jeg kommer. Hvis ikke kjeden har inngått avtale med Ringnes i mellomtiden......da griner jeg:-(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for fine kommentarer:-) Tror kanskje noen bruker dette som Svolvær´s Aker brygge, men så var det denne N´en da....

De har vært tro mot mye av det som var opprinnelig på denne holmen, og det kan ikke sies om en del av de andre byggene i Svolvær. Der tror jeg arkitektene har vært på Anker og fått for mye Møller´s tran......

Har ikke fått vært innom og drukket/spist der enda, men trøster meg med at da er nok Mack ølet godt og kaldt til jeg kommer. Hvis ikke kjeden har inngått avtale med Ringnes i mellomtiden......da griner jeg:-(

Enig med deg Pentaxen !!!

Ringnes kills good beer.

Ellers heter det : øl er så godt at det gøy å tisse.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...