Jome Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Tror ikke det er adware/virus, for jeg kjører NAV 2004 med Auto-protect mot virus/adware etc.Kjører også adaware for sikkerhets skyld iblant, men NAV tar unna det meste. "Eraser" funker forsåvidt bra, men det er litt tungvint i lengden, jeg vil bruke den vanlige søppelkurven.. Må jo starte Eraser hver gang jeg vil slette noe.. Nei - en trenger IKKE starte Eraser hver gang en skal slette. Eraser blir en del av Explorer GUI (I tillegg til programmet).. Høyreklikker du på en fil vil du i tillegg til valget Slett, få valget Erase Hendig, men går det an å sette DELETE knappen til samme funksjonen.. ? Eller la Eraser styre søppelbøtten.. ? Takk for svar godtfolk.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Uansett bør du kjøre 'chkdsk'. Det er sannsynligvis problemer med filtabellen, og det kan sikkert utvikle seg hvis du ikke gjør noe med det snart Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Er vel en feil på fil tildelings tabellen (høres bra ut på norsk!).Kjør scandisk eller norton. -pg Jeg tror det kan stemme.. er Scandisk med i Windows XP, jeg kan ikke finne den ?? Harddisken er FAT32 system.. vil jeg miste data hvis jeg formaterer til NTFS ?? Kanskje jeg skulle prøve Moveonboot.. hmm. Høyreklikk på disken i Explorer, velg properties, advanced, error-checking, Check now. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vet ikke om det er nevnt, men prøv å slette det i sikkerhets modus eller i DOS?? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Verken chkdsk eller error-checking gir noe resultat.. Kanskje det er Norton Protection som funker opp hele søppelkurven.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå