akelbo Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Uvanlige bokstaver i Windows-brukernavnet ditt kan hindre deg i å spille.Språkproblemer for Grand Theft Auto V på PC Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Faen nå gleder jeg meg til å sjekke postkasse når jeg kommer hjem! Den editoren ser jo helt genial ut! Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Rockstars kvalitetstesting er som vanlig bånn i bøtta.... 2 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Save game knyttet til Windows konto, lolwut? 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Rockstar vet ikke om det blir mulig å overføre fremdriften i spillet fra den nye kontoen til den gamle når problemet er fikset. Er det noen som burde vite det er det vel Rockstar... At det går an å lage så ræva systemer for håndtering av spillkontoene. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 ikkeno problem for meg xD Og nei, spillet er faktisk ganske bra finpusset, noen småbugs men ellers så er det på topp. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Så bra de utsatte det så lenge for "polering" da. AtW 8 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Jeg fikk installert spillet, men det vil ikke starte. Trolig relatert til at jeg har en "ø" i brukernavnet mitt Jævla amatører. Sikkert relatert til DRM Endret 14. april 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) Jeg fikk installert spillet, men det vil ikke starte. Trolig relatert til at jeg har en "ø" i brukernavnet mitt Jævla amatører. Sikkert relatert til DRM du får mekke deg en ny brukerkonto og bruke den. kall den for abc dette er ikke drm som gjør, men fordi rockstar er amatører klarer ikke spillmotoren å lagre savegame i mapper med øæå i navnet. Endret 14. april 2015 av Magnetmannen Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Lurer på hva de skal med windowsbrukernavnet. Kan umulig ha noe med DRM å gjøre..... Ikke rart de har utsatt spillet i uendeligheter om selv dette har blitt et problem også. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Rockstar masters of shitty DRM= ingen penger fra meg. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Dette skal visstnok fungere, jeg skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
ToreBjerkholt Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 De kunne da ha lagt savegames under %LOCALAPPDATA% f.eks. så hadde Windows håndtert dette selv... Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Har problemer med "Activation key already in use" Er vist pga et 4 år gammalt Steam-Social Club problem. Hadde samme problemene med MaxPayne 3 og GTA IV :-/ Lenke til kommentar
Introvertgeek Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Grrrr, irriterende med slikt tull og nonsens 3rd-party DRM. (Men jeg MÅ spille GTAV. Får sette prinsipp til side for én gangs skyld. Gleder meg voldsomt til dette spillet endelig ligger klart på disken min!) Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg har å i brukernavnet mitt men har ingen problemer med og spille... 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Jeg har å i brukernavnet mitt men har ingen problemer med og spille...Steam eller DVD plater? Består brukernavnet av fornavn + etternavn? Hvilket OS bruker du? Jeg bruker steam, brukernavn som består av "Fornavn" "mellomrom" "Etternavn". Windows 8.1 og her funker det ikke... Lenke til kommentar
Trazzer89 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Får ikke startet spillet... Bare "loading screen" på social club. Prøvde å lage ny bruker, men det gjorde bare vondt verre, error med en gang jeg begynte å loade social club :S Rart de ikke har fått fiksa det ennå, burde vell ikke vere så vanskelig... Lenke til kommentar
Trazzer89 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Dette skal visstnok fungere, jeg skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb. Prøvde dette før i dag, funka ikke for meg i alle fall... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Lurer på hva de skal med windowsbrukernavnet. Kan umulig ha noe med DRM å gjøre..... Ikke rart de har utsatt spillet i uendeligheter om selv dette har blitt et problem også. Det er fordi spillet lagres i "C:\Users\*Brukernavn*\Documents" som er ganske vanlig på en del spill, det er bare at Rockstar ikke har giddi å testa spillet nok når det gjelder lagring av savegames. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå