Gå til innhold

Sommerhuset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann gutter! :D

Ja tenk å eie et sånt sted! Det må være herlig.  Ble glad i går når jeg så at den lave sola skinte så fint på dette huset...visste fra før at det var fotogent.. Det ligger ved Ålesunds drikkevannskilde, Brusdalsvatnet.  Det ligger mange gamle ferieboliger innover langs vatnet, der Ålesundsfiffen reiste for å rekreere seg når bylivet ble for slitsomt. :cool:  Dere skal ikke se bort fra at det kan bli en serie av bilder fra det engang, i går forsvant lyset fra meg, så det må bli en annen gang, men jeg så potensialet der... ;)

Lenke til kommentar

Ingenting å si på utsnitt og komp på noen av versjonene.

Kanskje er det det kraftige lyset som får meg til å tenke lysdemping og minst et klikk til for å skjerpe opp?

Roar

Ja, det har du nok rett i!  Det ble liksom ikke HELT der jeg ville ha det!  Skal prøve slik du sier. :wee:  Kjekt du kom innom i dag også!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

V1 blir min favoritt , et idyllisk landsted i strålende sol.

Fin komposisjon , fargepalett.

Er ellers enig med Roar i lysdempingen og oppskarpingen .

Liker likevel bildet og dets fredfyllte stemning.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tusen takk alle sammen! Veldig hyggelig med tilbakemeldinger, både av den ene og andre sorten. Nå er det veldig lite av den andre sorten, håper det er fordi bildet er bra, ikke fordi dere ikke tørr å si noe. ;) Et strålende vakkert landsted dette! Veldig fint i den lave kveldssola! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...