Kyrandian Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hei. Håper virkelig noen kan hjelpe. Er det ingen mulighet å instalere raid drivere under Windows XP instalasjonen hvis en ikke har en floppydrive? Jeg har nemlig ikke det, og windows setup sier jeg må trykke F6 for å instalere raid driverene, gjør så det, og det står at jeg må ha driverne på floppy, disk a: . Har søkt nettet rundt etter løsninger på dette problemer, ser mange mange andre sliter med dette, men ingen har noen løsning. :grine: Dette irriterer meg grønn, maskin min er ett eneste stort kaos (nå så ille at jeg må boote i safe-mode) og jeg har utsatt formatering i månedvis nå på grunn av dette floppy tullet. Helt idiotisk at en er avhengig av floppy den dag i dag...minst 3 år siden jeg hadde floppy selv. Håper på svar. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg har utsatt formatering i månedvis nå på grunn av dette floppy tullet. Ehh... hva med å investere en 150-lapp i en floppy? Evt låne en? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Du kommer nok ingen vei utenom en floppydrive om du skal installe XP på en raid-stripe. Slik er det bare. Windows XP er et hauggammelt fossil av et operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå