Rigmor Ortiz Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Halla Er kommet så langt bakpå det ene faget vi har på førsteårs dataing. - og ser ikke vitsen med å pugge det til eksamen en gang. Kan jeg la være å ta dette faget nå, men ta det neste år fks? Eller MÅ jeg bestå/ta dette faget for å i det hele tatt kunne fortsette? Endret 13. april 2015 av Snorkeling Platypus Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Hvis du har fag senere som krever at du har faget, blir du hengende etter der og, og da er du kommet inn i en meget dårlig sirkel. Hvilket fag er det? Og hvilken skole? Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Hvis du har fag senere som krever at du har faget, blir du hengende etter der og, og da er du kommet inn i en meget dårlig sirkel. Hvilket fag er det? Og hvilken skole? Fysikk&Kjemi - Høgskolen i Ålesund. Vi skal ikke ha noen noen fag som bygger på det faget, heldigvis. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Da kan du ta det opp igjen neste aar, men jeg vil alikevell anbefale deg aa prøve! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Da kan du ta det opp igjen neste aar, men jeg vil alikevell anbefale deg aa prøve! Skjønner at det er veldig dumt å ha ting hengende. Men samtidig tenker jeg at det er bedre å fokusere på de andre fagene vi skal ha eksamen i, og gjøre det best mulig der. Føler at jeg vil kaste vekk mye tid på å prøve å hente meg inn igjen i dette faget, de få ukene vi har igjen før eksamen. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Tror du det blir lettere aa faa tid til faget neste aar? Da har du 30 studiepoeng, PLUSS fysikk&kjemi. Fysikk&kjemi blir fort nedprioritert igjen, kanskje sammen med et annen fag, og da henger du 20 studiepoeng bak, og saann gaar runddansen. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 14. april 2015 Forfatter Del Skrevet 14. april 2015 Tror du det blir lettere aa faa tid til faget neste aar? Da har du 30 studiepoeng, PLUSS fysikk&kjemi. Fysikk&kjemi blir fort nedprioritert igjen, kanskje sammen med et annen fag, og da henger du 20 studiepoeng bak, og saann gaar runddansen. Tja, kanskje. Jeg er i hvertfall innstilt på å kunne ta det opp igjen, selv hvor naivt det måtte høres ut Utenom dårlig innsats er det av litt forskjellige grunner jeg ikke har hengt med så bra dette semesteret. Fysikk&Kjemi har fått svi mest. Innleveringer har akkumulert seg, og det er for mye til at jeg klarer å levere det før eksamen, som jeg må. Men say jeg velger å utsette, er det noe jeg må gjøre? Si ifra til administrasjonen på skolen? Eller er det bare å ikke møte opp, og så melde meg opp til ny eksamen neste år? Uansett, tusen takk for gode svar. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Det er nok ikke dumt å ta det nå, legge inn en liten innsats for å ståkarakter. Så kan du se senere hvordan snittet ditt blir, om det blir for lavt (dersom du tenker master senere). Om karakteren er for dårlig kan du ta det opp senere om du merker du har et semester med ekstra tid. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå