AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Var på fest på fredag, og fikk utrolig god kjemi med ei jente der. Vi satt og slafsa på hverandre stort sett hele kvelden, med litt tafsing og lignende. Det endte der, selv om det virket som hun hadde lyst til å være med meg hjem når jeg spurte. Dagen etter spurte jeg henne ut om hun ville finne på noe, og sa at hun gjerne ville det. Vi avtalte et møte på tirsdag, men har ikke hørt fra henne siden lørdag. Er hun bare nervøs eller er hun bevisst kald i mot meg? Har forresten 0 positive erfaringer med forhold og dating. Anonymous poster hash: 61466...b7d 1 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Har dere avtalt møte med tid og sted? Eller sa dere bare at dere skulle finne på noe, og thats it? Hvis dere har avtalt møte med bestemt tid og sted så trenger du nok ikke å stresse. Er bare snakk om noen dager fra dere rota til dere skal møtes. Og dere begge to vet når og hvor. Så man må ikke snakke sammen før selve møte da. Hvis dere ikke har gjort det, så lurer jeg på hvorfor ikke? Forventet du at hun skal spørre når dere skulle finne på noe på tirsdag? Og eventuelt hva? Det var du som spurte om dere skulle finne på noe. Så er vel litt opp til deg å dra det i land også. Og hvorfor du ikke gjorde det på søndag eller tidlig mandag kan jeg ikke skjønne. Men håper for din del at det er det første. Og da hadde jeg tatt det med ro. Er du usikker så bare send melding imorgen noen timer før dere møtes. Bare skriv "Hei, vi skulle møtes idag ikke sant?" Endret 13. april 2015 av toy_man 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Umulig å vite, men etter min erfaring kan enkelte damer være ganske tafatte i starten, og de som ikke er det kan fort bli litt for mye. Prøv å avtal et bestemt tidspunkt du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå