Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har erfaringer med R-felger på volvo 740, 90 modell? Vet at jeg trenger spacere, men lurer på hvor store jeg trenger.. Syntes det er litt teit å bestille 25mm spacere, også passer de ikke? Vet ikke hva innpresset på felgene er, men forrige eier mente det var 40 uten å si det 100%sikkert. Har ikke mulighet til å ta noen mål av felgene/bilen før til helgen, men hadde og tenkt å få tak i spacere før helgen .. Så,, hva bør jeg gå for? Lurer litt på disse fra SCSTYLING, biltema sine eller dem på bcb HER, noen anbefalinger - og/eller erfaringer?   post-374344-0-36000400-1428952162_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel 15mm elns som er standard innpress på 740? (Det står sannsynligvis i vognkortet ditt..)

Da bør du nok i tilfelle ha hele 30mm spacer, da må det være en spacer skrudd fast i nav, der felgene så skrus fast i spaceren.

Husk at spacere er godkjenningspliktig!

Endret av Snylter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel 15mm elns som er standard innpress på 740? (Det står sannsynligvis i vognkortet ditt..)

Da bør du nok i tilfelle ha hele 30mm spacer, da må det være en spacer skrudd fast i nav, der felgene så skrus fast i spaceren.

Husk at spacere er godkjenningspliktig!

Får du i det hele tatt godkjent skiten?

eller som broom benny sier:

er noe skikkelig "jalla-greier", og kan det i verste fall være trafikkfarlig.

Altså: Av med spacere og på med nye felger som passer til bilen.

Først da kan du ta EU-kontroll med god samvittighet. Lykke til med både bil og EU-kontroll!

Endret av Sampson
Lenke til kommentar

Ja, man får godkjent spacere.

Jeg har hatt flere biler som har vært godkjent med dette, også min nåværende bruksbil har dette..

Benny er en fjott, og man må rett og slett bare tenke selv fremfor å svelge pisset hans rått.

post-219427-0-21869400-1429021841_thumb.jpg

Endret av Snylter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...