house Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Som emne er, PC'n min henger seg heletida, bare flaks at jeg faktisk kan sende denne meldinga inn her den består av følgende: [*] AMD XP 1800+ [*] soyo dragon plus [*] Riva TNT 2 skjermkort ( hadde g-force 1 men den tok fyr forrige helg :sad: ) [*] Enermax 230w PSU [*] 512 DDR (apacer) [*] ACER Cd-brenner [*] Western digital WD80 80gigger Noen som har den fjerneste anelse om hvorfor den henger seg ? og ja, jeg har installert de driverne som bør/må innstalleres! Housey PC'n har funka bra før, men ikke nå lixom.. starta med dette her i går.!!. det plager meg! :sad: _________________ AMD XP1800+ SOYO dragon+ Apacer 512MB DDR Zalman CNPS5005CU dødt: ASUS G-Force v6800 pure (sprengt) nytt: RIVA TNT2 32sdr! =( www.gfx-hysteria.com [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-02-22 14:44 ] Lenke til kommentar
dagm Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Du har en litt liten strømforsyning. Lenke til kommentar
house Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 så du meiner at hvis jeg bytter den til minimum 300 så vil det gå bra ? har restarta 6 ganger siden jeg posta den første tråden :sad: Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Det hadde vel ikke noe med den lille brannen din, eller var systemet like ustabilt før den Lenke til kommentar
house Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 nei det var stabilt før den tid, men det er ingen skader på selve hk/pross, det var ene rambrikken på skjermkortet som burna litt, (sikkert pga en rift eller.no jeg har laget (fikk nemmlig PC'n for 1 uke siden i dag, det er 6 dager siden skjermkortet tok kvelden)) PC'n blei forresten ustabil i går, det var da den starta, kjører alt på max her nå, ligger på rundt 42 til 45 grader på prossen!. alt virker mere eller mindre normalt... men nå skal jeg på jobb, skal hente ett 400++ watt enermax PSU =) hehe Housey Lenke til kommentar
dagm Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 jeg er ikke helt sikker på hvordan konsekvensene av å ikke å ha stor nok strømforsyning utarter seg, men hvis jeg skulle tippe så ville jeg vel anta at den skrudde seg av eller.no. Du kan jo prøve å koble fra litt utstyr å se om det fungerer. Lenke til kommentar
house Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 har fått meg nytt PSU nå. 300 watt... henger seg ikke brått så mye! Housey Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Boksen har sikkert ikke vondt av å formatteres. Det bør jo gjøres hver gang du bytter hardware. Forresten, kjøp deg et GF3 TI200 hvis du ikke klarer å vente på GF4. Du kan ikke sitte med en så bra maskin og TNT2 :wink: Lenke til kommentar
dagm Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 *kremt* så du mener han skal reinstallere fordi han har satt inn en ny PSU? Lenke til kommentar
house Skrevet 24. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: On 2002-02-24 15:38, Ar`Kritz skrev:Boksen har sikkert ikke vondt av å formatteres. Det bør jo gjøres hver gang du bytter hardware. Forresten, kjøp deg et GF3 TI200 hvis du ikke klarer å vente på GF4. Du kan ikke sitte med en så bra maskin og TNT2 :wink: jeg formatere ofte, jeg skal heller alldri stappe g-force inni PC'n min ever igjen.. kun ATI!!! sitter heller ikke med TNT2. sitter med ATI RAGE PRO med 4mb ram og tv-ut ... sucky greier :sad: Housey _________________ Dan Stamnes webmaster @ gfx-hysteria.com [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-02-24 16:08 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: Ar`Kritz skrev (2002-02-24 15:38):Boksen har sikkert ikke vondt av å formatteres. Det bør jo gjøres hver gang du bytter hardware. Forresten, kjøp deg et GF3 TI200 hvis du ikke klarer å vente på GF4. Du kan ikke sitte med en så bra maskin og TNT2 :wink: undskylt at jeg spørr men hvordan formatere man ei stømforsyninG???Ossn i granskauen skal du få til det??? lurer serriøst altså hvordan man gjør det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Det trenger ikke å være Hardware som henger, kan være OS'et ditt som bugger litt oxo. Eller at et program tar opp systemresurser...se i oppgavebehandling om det er noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå