Juliareks Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Beklager for det lite kreative trådnavnet, men var ikke helt i mitt kreative hjørne i dag. Jeg skal ta en tatovering på innsiden av underarmen om ikke lenge, men lurer på hva sjansene er for å reagere på en tatovering. Jeg var helt sikker på å tatovere meg, men så fortalte en meg noen skrekkhistorier om blodforgiftning og hele pakken, så da ble jeg litt småparanoid. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette, eller er det såpass sjeldent? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Så lenge du passer på at du får tattisen på et skikkelig studio så skal du være ganske trygg på at det ikke skjer noe skummelt. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Beklager for det lite kreative trådnavnet, men var ikke helt i mitt kreative hjørne i dag. Jeg skal ta en tatovering på innsiden av underarmen om ikke lenge, men lurer på hva sjansene er for å reagere på en tatovering. Jeg var helt sikker på å tatovere meg, men så fortalte en meg noen skrekkhistorier om blodforgiftning og hele pakken, så da ble jeg litt småparanoid. Er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette, eller er det såpass sjeldent? Norge du skal ta det? I såfall skal det være rimelig trygt. (Sier ikkje nødvendigvis at det ikkje er trygt å ta det i utlandet, men det skal være ganske strengt reinhold osv osv i Norge). Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 om ikke lenge Du bør vente til du er over 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå