jmicha Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Jeg har en DBS MTB sykkel med sykkeldekk størrelse 27 X 1,95. Jeg finner ingen sykkelslanger i den størrelsen i salg. Hvilken størrelse skal jeg velge? Kan jeg velge slange med 27 tommer uansett hvilken størrelse det er? Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 F.eks denne hos XXL Ellers så går det fint med 26" slange Lenke til kommentar
jmicha Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 F.eks denne hos XXL Ellers så går det fint med 26" slange Så med andre ord så går det bra med alle slanger med størrelse 26'' og 27''? Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Ja , allefall de slangene jeg har vært borti ( når det gjelder MTB slanger) 29" går også , men blir litt stor Ellers finnes det 3 forskjellige ventiler å velge mellom. Bil , Dunlop og Presta. Jeg foretrekker helt klart Presta ( kan ikke fordra Dunlop ) Lenke til kommentar
jmicha Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Ja , allefall de slangene jeg har vært borti ( når det gjelder MTB slanger) 29" går også , men blir litt stor Ellers finnes det 3 forskjellige ventiler å velge mellom. Bil , Dunlop og Presta. Jeg foretrekker helt klart Presta ( kan ikke fordra Dunlop ) Jeg har såkalt bilventlig. Trodde det som var det som var mest vanlig. Men ikke iflg utvalget av slanger. Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Bilventil er helt grei , har det på bysykkelen min. På godsyklene bruker jeg kun presta. Obs , litt unødvendig å sitere alle innleggene som jeg skriver ... Lenke til kommentar
jmicha Skrevet 13. april 2015 Forfatter Del Skrevet 13. april 2015 Den er grei. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå